تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

دستگیری ۲ متهم در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه در علی‌آباد کتول

رئیس جمعیت هلال احمر علی‌آباد کتول ضمت توضیح درباره جزئیات حادثه ریزش آوار ساختمان یک مدرسه در این شهرستان، از افزایش تعدا مصدومان خبر داد.

دستگیری ۲ متهم در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه در علی‌آباد کتول

رویداد۲۴  ساعت ۹:۴۳ امروز (۸ آبان) گزارش ریزش آوار ساختمان یک مدرسه در علی‌آباد کتول استان گلستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان اعلام شد. در این حادثه ۷ دانش‌آموز و ۳ مربی مصدوم شدند.

افزایش تعداد مصدومان

در گزارش اولیه تعداد مصدومان این حادثه ۱۰ نفر اعلام شد که ۷ دانش‌آموز و ۳ معلم بودند. ربیع‌الله افشانی، رئیس جمعیت هلال احمر علی‌آباد کتول در گفتگو با شبکه خبر از افزایش مصدومان حادثه خبر داد و گفت: تعداد مصدومان در این ریزش به ۱۴ نفر افزایش یافته است.

او افزود: ۱۰ نفر از مصدومان دانش‌آموزان کلاس اول بودند که از زیر آوار نجات پیدا کرده و مشکل خاصی ندارند. همچنین ۴ معلم نیز مشکل سرپایی داشتند که به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

دستگیری متهمان تخریب مدرسه

همچنین خبرگزاری ایرنا از دستگیری ۲ متهم دخیل در حادثه گودبرداری غیراصولی و تخریب بخشی از یک مرکز آموزشی در این شهرستان خبر داد و نوشت: حسینعلی ایزد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان علی‌آباد بیان کرده است مالک زمین مجاور مدرسه که مشغول گودبرداری بود و مسئول پلیس ساختمان شهرداری علی‌آباد کتول بازداشت شدند.

او گفته است: پس از اعلام گزارش تخریب مدرسه‌ای در علی‌آباد کتول، پرونده رسیدگی به این حادثه در شعبه اول بازپرسی دادسرا تشکیل شد و همه عوامل درگیر در این حادثه به دادسرا احضار شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم با اشاره به تخریب بخشی از دبستان دخترانه غیردولتی فرشتگان شهرستان علی‌آباد درباره تعداد مصدومان حادثه گفته است: در این حادثه ۱۱ دانش‌آموز و ۴ مربی دچار مصدومیت سطحی شدند که همه آنان با آمبولانس‌های اورژانس به مرکز درمانی این شهرستان منتقل شدند.

احسان گوهری‌راد توضیح داده است: براساس نتایج سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی انجام شده، مصدومان این حادثه مشکل شکستگی ندارند و فقط شوک به دانش‌آموزان وارد شده است.

او بیان کرده است: به گفته پزشکان و متخصصان همه مصدومان این حادثه تا عصر امروز مرخص خواهند شد.

دستگیری ۲ متهم در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه در علی‌آباد کتول

دستگیری ۲ متهم در رابطه با حادثه ریزش دیوار مدرسه در علی‌آباد کتول

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان