تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۰

طلسم عجیب وریا ادامه داشت!

وریا غفوری در سومین بازی فصل بازهم برای استقلال پنالتی خراب کرد

گلزنی وریا غفوریرویداد۲۴ در دقیقه 68 دیدار استقلال و تراکتور وقتی وریا غفوری با نفوذ عالی خودش وارد محوطه جریمه شد و تیمش را در یک موقعیت عالی قرار داد، مدافع سرخ‌پوش با خطا او را متوقف کرد تا مهدوی داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی به سود استقلال کند. کاپیتان آبی های پایتخت خودش پشت ضربه ای قرار گرفت که توانسته بود از داور مسابقه بگیرد. غفوری در این صحنه سعی کرد ضربه اش را محکم به وسط و بالای دروازه بزند اما توپ او کمی بالا بود و با بدشانسی به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در برگشت توپ به زمین آرش رضاوند هم نتوانست ضربه اش را داخل چارچوب بزند تا یک فرصت ایده آل گلزنی برای آبیها از دست برود. هدر رفتن پنالتی استقلال توسط غفوری برای اولین بار در این فصل اتفاق نمی‌افتد. در هفته اول لیگ برتر مقابل هوادار هم وقتی کوپال ناظمی اعلام پنالتی به سود استقلال کرد، وریا غفوری پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش رابه گل تبدیل کرداما داور دستور به تکرار ضربه داد. در ضربه دوم دروازه بان حریف دست غفوری را خواند و آن پنالتی برای استقلال از دست رفت. حالا غفوری در هفته سوم لیگ برتر بازهم در گل کردن ضربه پنالتی استقلال ناکام مانده است.

غفوری که در جریان دیدار با تراکتور عملکرد خوبی داشت و بارها با نفوذهایش خط دفاعی تراکتور را آزار داد، دوست داشت با گل زدن در این دیدار این بازی خوب را تکمیل کند امااینبار هم با بدشانسی دستش از گلزنی کوتاه ماند.

حالا حسرت گلزنی در لیگ بیست و یکم روی دل کاپیتان استقلال باقی مانده و او دو ضربه پنالتی را در 3 مسابقه از دست داده است.

نکته قابل توجه درباره غفوری این است که بدشانسی های او در گل کردن ضربات پنالتی فقط به این فصل محدود نمی‌شود. او تاکنون در رقابت های لیگ برتر 11 بار پشت ضربات پنالتی اعلام شده به سود استقلال قرار گرفته که 5 بار این ضربات را از دست داده و 6 بار موفق به گلزنی شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان