تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده مجلس: شرع و شریعت با ورود زنان به استادیوم مخالفت کرده است

حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر ارائه طرح ورود زنان به استادیوم‌های فوتبال به مجلس یازدهم گفت: «در هر موضوعی به تعیین سازوکار‌های نیازمندیم. در موضوع ورود زنان به استادیوم هم همینطور است.

ورود زنان به استادیوم

رویداد۲۴ حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر ارائه طرح ورود زنان به استادیوم‌های فوتبال به مجلس یازدهم گفت: «در هر موضوعی به تعیین سازوکار‌های نیازمندیم. در موضوع ورود زنان به استادیوم هم همینطور است. بعضی از اصول مخالف آن است که مردان در برابر زنان بدون لباس ورزش و کشف حجاب کنند. این بحث مبنایی است. ماهم برای ورود زنان به استادیوم منع قانونی داریم».
بیشتر بخوانید: سخنی با کیهان: زنانی که به ورزشگاه رفتند، قربانی نیستند!
او در پاسخ به این سوال که کدام بند از کدام قانون ورود زنان به استادیوم‌ها را ممنوع کرده، گفت: «شرع و شریعت با این مساله مخالفت کرده است.» او درباره اینکه کدام نهاد مسئول اعلام نظر شرع و شریعت است نیز بیان کرد: «شورای نگهبان و مجمع تشخیص مسئول هستند. بالاتر از همه فتوای رهبری را داریم. فتوای رهبری است که رویت مستقیم بدن مردان توسط زنان حرام است. این فتوا تکلیف حضور زنان در استادیوم‌ها را روشن و آن را منع کرده است.»
منبع: روزنامه پیام ما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
2
دین شده ابزار سرکوب و دزدی و جنایت.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
1
خب همین حرف اخر رو ببرید به مجامع بین مللی بگید نرید بگویید بخاطر شرایط وفضای استادیومها هست؛بگید اسلام حرام کرده
سیدعلی تویسرکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
2
البته مخالفین آموزه های الهی شرع و شریعت و ایضا آداب و سنن و فرهنگ اصیل ایرانی میتونن زن و دختر و خواهر و مادر و همه نوامیسشونو جمیعا بفرستند تایلند یا همین دور و بر، هتل های کشورهای عربی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان