تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

وقتی اظهارات گل‌محمدی علیه خودش تمام شد!

 اظهارات اخیر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس واکنش های مختلفی را در پی داشته است.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ سرمربی پرسپولیس با اینکه در فصل نقل و انتقالات همه بازیکنان مورد نظرش را جذب کرده و تیمش در دو دیدار آغازین لیگ به پیروزی رسیده همچنان به برخی موارد معترض است که یکی از آنها جذب نکردن بازیکن خارجی است. او در تازه ترین موضع اش در این باره گفته است:« برخی مشکلات ما به خاطر نوع اجرایی شدن برخی قوانین است که باعث تبیعض شده است. الان شرایط  طوری شده است که ما فقط نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم.»

واکنش ها به صحبت های یحیی هم از این جمله شروع شد. هواداران پرسپولیس به حمایت از مربی شان در فضای مجازی به تبعیض وارده معترض شدند اما در مقابل هواداران استقلال و دیگر رقبای پرسپولیس با کنایه و طنز به آنها یادآوری کردند که تبعیضی در کار نیست ،وقتی پنجره نقل و انتقالات باشگاهی بسته باشد حق جذب بازیکن چه داخلی و چه خارجی را ندارد به همین سادگی!  

در ادامه بحث هواداران سرخابی در فضای مجازی به اظهارنظر گل محمدی درباره داوری ها و کنایه او به پنالتی های گرفته شده برای بعضی تیم ها در سه بازی اخیر کشیده شد. سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش با آلومینیوم اراک با ابراز نگرانی از وضعیت داوری ها در آغاز لیگ گفته بود:«در هفته‌ای که گذشت، هواداران نگران بحث داوری هستند و اتفاقاتی که برای ما در مقایسه‌ با تیم‌هایی که برای‌شان به راحتی پنالتی گرفته می‌شود، رخ می‌دهد، باعث شده فضا مقداری نگران کننده باشد.»


بیشتربخوانید: سود استقلال از فرمول پرسپولیس


هواداران استقلال در واکنش به این بخش از اظهارات گل محمدی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را سیبل انتقادات شان قرار داده اند و این سوال را مطرح کرده اند که چرا فصل های گذشته وقتی اکثر تیم ها به داوری انتقاد کرده و معتقد بودند اشتباهات داوری در خدمت یک تیم خاص است سریعا بیانیه صادر کردند و تاکید داشتند هر کسی درباره داوری ها صحبت یا به آن اعتراض کند باید منتظر عواقب آن و جرایم و محرومیت باشد اما حالا که گل محمدی و دیگر ارکان باشگاه پرسپولیس درباره داوری ها صحبت و به آن اعتراض می کنند خبری از صدور بیانیه نیست؟

البته عده ای هم با استناد به واکنش پرسپولیسی ها به اعتراض سایر تیم ها آنها را به سکوت و خویشتنداری دعوت کرده و این جمله گل محمدی را که گفته بود: ما مثل آنها هوچی گر نیستیم!» یادآوردی کرده اند. در ادامه هم به اظهارنظر حمید مطهری مربی پرسپولیس که گفته بود:« ما حرف‌مان را در زمین می‌زنیم» اشاره کرده و از آنها خواسته اند دست از اعتراض و یا به قول خودشان هوچی گری بردارند و حرف شان را همچنان در زمین بزنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان