تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

همه وعده‌های انتخاباتی ابراهیم رئیسی +جدول

ابراهیم رئیسی پیش از ورود به پاستور و در تبلیغات انتخاباتی شعارها و وعده‌های بسیار زیادی را مطرح کرده بود. رویداد۲۴ در این گزارش برخی از مهمترین وعده‌های ابراهیم رئیسی را بررسی کرده و قضاوت اینکه تا چه اندازه به آن جامه عمل پوشانده شده، با مخاطب.

وعده انتخاباتی ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ در مدت گذشته تابلوی بازار بورس کاملا قرمزپوش شده و سهامداران به شدت آسب دیده‌اند. قیمت کالاهای اساسی به بالاترین حد خود تا این لحظه رسیده است؛ مقلا قیمت برنج ایرانی ناگهان چند هزار تومان افزایش یافت و به ۵۲ هزار تومان رسید. همچنین قیمت گوشت قرمز ۵۲ درصد افزایش قیمت داشته، به طوری که قیمت هر کیلوگرم آن از ۷۹ هزار تومان در مرداد ۹۹ به ۱۲۰ تومان در مرداد ۱۴۰۰ افزایش یافته است. قیمت خودرو به شکل عجیبی افزایش یافته است؛ به طوری که مثلا تیبا هاچ‌بک مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۱۶۲ میلیون تومان رسیده است یا دنا پلاس اتوماتیک ۴۶۰ میلیون تومان شده است.

در مثال دیگر مطابق آمار منتشر شده بانک مرکزی متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در مرداد ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش یافته است؛ این در حالی است که حقوق و دستمزدها همچنان ثابت مانده و میزان یارانه نیز همان یارانه‌ای است که قبلا پرداخت می‌شد.


بیشتر بخوانید: سیاست های دستوری بازار بورس را نجات می‌دهد؟


محسن رضایی در وعده‌های انتخاباتی‌اش گفته بود یارانه مردم را به ۱ میلیون تومان خواهد رساند و در تبلیغات خود از چک ۱ میلیون تومانی در وجه مردم ایران رونمایی کرده بود. محسن رضایی اکنون معاون اقتصادی دولت است اما حضور او نیز هیچ تاثیری در شرایط نگذاشته است. سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که زمانی در انتخابات شعار می‌داد، می‌گفت مشکل بورس را سه روزه حل خواهد کرد. او اکنون به دولت رئیسی پیوسته اما او نیز نتوانسته مشکل بورس را حل کند.

خود رئیسی وعده داده بود «تورم را تک رقمی می‌کند و اقتصاددانان را برای حل مشکلات اقتصادی کشور به خط خواهد کرد. او گفته بود مشکلات معیشتی مردم را به سرعت حل خواهد کرد و از هر گونه باندبازی و انتصابات جناحی پرهیز می‌کند، اما شیوه انتصابات نیز تا این لحظه نشان می‌دهد همچنان شرایط بر همان مدار سابق است. رویداد۲۴ در این گزارش برخی از مهمترین وعده‌های ابراهیم رئیسی را بررسی کرده و قضاوت اینکه تا چه اندازه به آن جامه عمل پوشانده شده، با مخاطب.

وعده های ابراهیم رئیسی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
9
2
میخواستین رای بدین
خالقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
7
2
طوری حرف میزنین که 4سال ریاست جمهوری اقای رئیسی به پایان رسیده وهیچ کاری نکردند هنوز اول راهه باید صبر کرد ودید مطمئن باشید که ایشان به خیلی از وعده هاشون عمل خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
آزموده را آزمودن خطاست ، رئیسی امروز رئیس نشده همه عمرش رئیس بوده و وضعیت امروز ایران نتیجه ریاست امثال رئیسی ها است
برده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
0
3
روحانی آخرین رئیس جمهور بود رئیسی هرگز نتوانست رای اکثریت را بدست آورد بیشتر مردم به هیچکدامشان رای ندادند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان