تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰

ماجرای تماس پرسپولیس با کالدرون چه بود؟

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس می‌گوید: این باشگاه نتوانسته با وکیل سرمربی پیشین آرژانتینی خود مذاکره کند.

بدهی پرسپولیس به کالدرونرویداد۲۴ امیرعلی حسینی درباره آخرین وضعیت پرونده کالدرون و این که آیا باشگاه پرسپولیس با این مربی آرژانتینی و وکیلش برای پرداخت مطالباتش تماس گرفته است؟ اظهار کرد: بعد از این که رای کمیته وضعیت فیفا قطعی شد و قرار بر این بود که ما پول را بپردازیم با آقای کالدرون تماس گرفتیم و از او خواهش کردیم با توجه به سابقه درخشانی که در ایران دارند و این که هواداران او را دوست دارند، مهلتی به ما بدهند تا بتوانیم پول را بپردازیم. تاریخ مکاتبه ما مربوط به ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) بوده است، فردای آن روز خانم ملانی شایر که وکیل آقای کالدرون هستند در نامه‌ای به فیفا صریح اعلام می‌کنند که آقای خوآکین و آقای کالدرون نه فرصتی می‌دهند و نه حاضر هستند در هیچ گونه مذاکره‌ای شرکت کنند. یعنی با ما مذاکره نمی‌کنند. در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) فیفا این موضوع را تایید کرد و به ما اعلام کرد که وکیل مربیان آرژانتینی گفته است هیچ گونه مذاکره‌ای انجام نمی‌دهد و پرونده در فیفا باز خواهد بود.

او افزود: در ادامه شخصا با آقای کالدرون تماس گرفتم و گفتم پول‌تان آماده است و شماره حسابی اعلام کنید تا برای‌تان واریز کنیم. در مکالمات خودم گفتم که اگر حساب مربوط به بانکی در ترکیه باشد سریعا می‌توانیم پول را واریز کنیم. من مرتب با آقای کالدرون در تماس هستم و گاهی احوال یکدیگر را می‌پرسیم و حتی اعیاد را به یکدیگر تبریک می‌گوییم. با این حال آقای کالدرون پیام من را خواندند اما جواب ندادند. در ادامه آقای کاظمی، مدیر برنامه کالدرون به من گفت که بهتر است با پسرش صحبت کنید. چون او زبان انگلیسی را بهتر بلد است. به همین خاطر با پسر کالدرون تماس گرفتم و مفصل صحبت کردیم و در نهایت به من گفت من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما با پدرم صحبت خواهم کرد. در ادامه او هم دیگر جوابی به من نداد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با خانم ملانین شایر، وکیل گابریل کالدرون تماس گرفته است یا خیر؟ گفت: چون این خانم یک وکیل حقوقی است ارتباط ما با او به صورت نامه رسمی از سوی باشگاه بود اما وقتی در نامه رسمی به فیفا اعلام کرد که در هیچ گونه مذاکره‌ای شرکت نمی‌کند، تماس برقرار نشد. تماس من با آقای کالدرون بی پاسخ ماند و همین طور پسرش هم دیگر جوابی نداد. در ادامه با آقای جنانی به عنوان مترجم این مربیان صحبت کردم، من تلاش کردم به صورت تلفنی با خانم شایر صحبت کنم که ایشان جواب تلفن من را ندادند. چون شاید تماس از ایران بود جواب ندادن اما به هر حال خانم شایر در مکاتبه رسمی به فیفا اعلام کرده که با پرسپولیس هیچ گونه مذاکره‌ای نخواهد داشت. کالدرون و موکلش بلافاصله بعد از قطعی شدن رای طی نامه‌ای به فیفا شماره حساب خود را اعلام کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان