تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰

سخنگوی فدراسیون فوتبال: شرکت هواپیمایی حامل تیم ملی، مجوز لازم برای سفر به لبنان را ندارد

فدراسیون روز‌های سختی را سپری می‌کند. شرکت هواپیمایی ما، مجوز‌های لازم را برای رفتن به لبنان را ندارد. این مساله ممکن است به خاطر شرایط سیاسی لبنان باشد. انتخاب‌های ما به شدت محدود است. عدد‌های اعلام شده، به شدت عجیب و غریب است و فدراسیون فوتبال دست تنها است.

تیم ملی فوتبالرویداد۲۴ سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید شرکت هواپیمایی حامل تیم ملی فوتبال ایران، مجوز لازم را برای سفر به لبنان نگرفته است.

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه امروز (چهارشنبه) مدیران باشگاه‌ها با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اظهار کرد: جلسه به پیشنهاد آقای عزیزی خادم برگزار شد. قرار بود زودتر این مراسم برگزار شود اما به علت کارهای پیش آمده، به تعویق افتاد. ما از ابتدا اعلام کرده بودیم که مدیران عامل باشگاه‌ها باید در جلسه حضور داشته باشند. همه هم تلاش کردند تا این جلسه به بهترین شکل برگزار شود. بحث واگذاری تبلیغات محیطی در این جلسه مطرح شد. ۱۳ مدیرعامل در این مورد صحبت کردند و در نهایت بر این بود تا کارگروه چابک‌سازی لیگ برتر، تقویت شود. قرار شد از بین تیم‌های پرهوادار و صنعتی و بخش خصوصی، ۴ نماینده اضافه شوند تا بحث چابک‌سازی لیگ پیش برود.

او ادامه داد: ما از این حرکت استقبال می‌کنیم. چه کسی از پول بدش می‌آید؟ اگر باشگاه‌های لیگ برتری یک منفعت عامه به وجود بیاورند، اتفاق خوبی رخ خواهد داد. رویکرد ما، رویکرد برون‌سپاری است اما باید تضمین‌های لازم صورت بگیرد. اگر درآمدی هم قرار است محقق شود، باید تضمین‌های مالی آن انجام شود. باید منتظر شویم، نظر کارگروه چه خواهد بود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: تیم ملی ما ۲ بازی خیلی مهم در پیش دارد. شاید بگویند تیم‌های لبنان و سوریه حریفان آسانی هستند اما ما می‌بینیم که لبنان ۵ امتیاز گرفته و تیم از پیش باخته‌ای نیست. فدراسیون روزهای سختی را سپری می‌کند. شرکت هواپیمایی ما، مجوزهای لازم را برای رفتن به لبنان را ندارد. این مساله ممکن است به خاطر شرایط سیاسی لبنان باشد. انتخاب‌های ما به شدت محدود است. عددهای اعلام شده، به شدت عجیب و غریب است و فدراسیون فوتبال دست تنها است. من وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور می‌خواهم که به ما کمک کنند. باید هر چه زودتر جایگزین پروازی را اعلام کنیم و اگر قرار باشد تیم ملی تهران را به مقصد لبنان ترک کنند، باید هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان