تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مجیدی: از هواداران استقلال می‌خواهم هفته بعد به استادیوم بیایند!

سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست تا در هفته بعدی رقابت‌های لیگ برتر به استادیوم بیایند.

درخواست مجیدی از هواداران استقلالرویداد۲۴ فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فجر در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: می‌خواهم از حراست شهر شیراز تشکر کنم که از شب گذشته واقعا زحمت کشیدند و تیم را به استادیوم منتقل کردند. می‌خواهم به جامعه ورزش تبریک بگویم و ما شاهد تماشاگران در استادیوم بودیم و من از سازمان لیگ می‌خواهم قبل از بازی تیم استقلال را در جریان بگذارد که ورود تماشاگران آزاد شده است تا ما بتوانیم هواداران را به استادیوم بیاوریم. اگر بحث پروتکل‌های بهداشتی تمام شده است، به ما بگویند تا تکلیف ما مشخص شود. شرایط زمین ورزشگاه خوب هم نبود و وضعیت ۲ تیم را سخت کرد. من از هواداران استقلال می‌خواهم هفته بعد به استادیوم بیایند.

او درباره تقابل تیمش با فجر سپاسی خاطرنشان کرد: ما تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. ما زشت‌ترین گل را در این بازی دریافت کردیم. شما اگر از زننده گل بپرسید که چطور گل را زده است، نمی‌تواند پاسخ روشنی بدهد. وقتی از موقعیت‌های خود استفاده نکنیم، باعث می‌شود در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کنیم. با این وجود من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و بازی با کیفیتی در این زمین ارائه دادند. برای من این بازی تمام شده است و تمرکز خود را برای بازی هفته بعدی خواهیم گذاشت.

مجیدی درباره عملکرد داوری خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دهم درباره داوری صحبت نکنم و نکات لازم درباره داوری بازی گفته شد.

سرمربی تیم استقلال درباره تعویض‌های تیمش در روند بازی گفت: به نظر من تعویض‌های خوبی داشتیم. وقتی فجرسپاسی گل اول را دریافت کرد، فضای بیش‌تری به ما نداد و ما خواستیم تا با ورود بازیکنان سرعتی، فرصت بیش‌تری به دست بیاوریم. مطهری و حسین‌زاده بسیار خوب بازی کردند و تیم ما در کل روی یک اتفاق گل تساوی را دریافت کردند. شما اگر آمار بازی را نگاه کنید، می‌فهمید که استقلال تیم برتر میدان بود.

مجیدی درباره عملکرد رودی ژستد و در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود او در این بازی به کار گرفته نمی‌شد؟ گفت: ژستد به نظر من خیلی خوب بازی کرد و من از عملکرد او خیلی راضی هستم. او در نیمه اول فوق‌العاده بود و در نیمه دوم او را تعویض کردیم تا شرایط بازی فرق کند.

او درباره سالروز درگذشت منصور پورحیدری گفت: ای کاش منصور خان درکنار ما بود. پدر استقلال سال‌ها در کنار ما نیست و حسرت می‌خورم که ای کاش منصورخان و ناصرخان بودند و مربی‌گری شاگردشان را می‌دیدند. با این وجود همیشه یاد و خاطره این عزیزان نزد ما استقلالی‌ها زنده است.

مجیدی در پایان گفت: هواداران استقلال شک نکنند برای تحقق قهرمانی استقلال تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت. ما تیم بسیار خوبی داریم و کادر مدیریتی بسیار خوب است. از آقای آجورلو تشکر می‌کنم و ایشان برای کادر فنی سنگ تمام گذاشتند. ما نتایج خوبی در ادامه فصل به دست می‌آوریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
چی زدی داداش
نظرات شما
پیشخوان