تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رونمایی از زن دوم شهاب حسینی! + عکس

ماجرای ازدواج مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی در فضای مجازی داغ شده است، اما صحت این موضوع تایید نشده است.

هستی مهدوی فر

رویداد۲۴ شهاب حسینی چندوقتی است درگیر حاشیه شده است او بعد از حواشی زیادی که داشت اینستاگرام خود را پاک کرد. شهاب حسینی با اجرای برنامه همرفیق بیش از پیش بر سر زبان‌ها افتاد. شایعه طلاق و ازدواج شهاب حسینی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما هیچکدام از این حاشیه‌ها درست و تایید شده نبوده است. در حالی که خبر جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری در فضای مجازی هنوز داغ است حالا خبر از ازدواج مجدد شهاب حسینی با هستی مهدوی فر خبرساز شده است.

شهاب حسینی یکی از سوپراستار‌های سینمای ایران مدتی است که زندگی خصوصی وی در شبکه‌های اجتماعی در حال رصد است و خبر جدایی و طلاق این بازیگر از همسری پریچهر قنبری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و تاکنون هیچ یک از آن‌ها این موضوع را رد یا تکذیب نکردند.


بیشتر بخوانید: پست قابل تامل همسر شهاب حسینی +عکس


تنها سند موج سواری فعالان فضای مجازی برای جدایی شهاب حسینی از همسرش این است که شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط همسرش را فالو کرده بود که چند وقتی است او را نیز آنفالو کرده و در صفحه هیچکدام از این زوج عکسی از همدیگر نیست و پاک شده است.

بر این اساس فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود آمدن این شایعه شده است واقعیت آن هنوز تایید نشده است.


در حالی که هنوز خبر طلاق شهاب حسینی داغ است؛ در فضای مجازی خبر تاییده نشده‌ای از رابطه وی با هستی مهدوی فر و ازدواج این دو بازیگر سینما خبرساز شده است.

اطلاعات دقیقی درباره ازدواج شهاب و هستی منتشر نشده است و حتی این خبر تایید تا تکذیب نشده است. اما این دو بازیگر در فیلم چهارشنبه بایکدیگر هم بازی بودند.

منبع:رصد اقتصادی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
0
0
با سلام سر پیازیم یا ته پیاز
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان