تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۷ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حمله تند اسطوره پرسپولیس به طارمی/ از اسکوچیچ حمایت کنیم

یک پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد خط خوردن مهدی طارمی از نظر اخلاقی درست بود.

دلیل خط خوردن طارمی از تیم ملی

رویداد۲۴ حمید درخشان درباره بازی‌هایش پیش روی تیم ملی ایران اظهار کرد: باوجود این‌که با برخی از حریفان تفاوت داریم اما کار سختی مقابل تمام تیم‌ها داریم چون انگیزه آن‌ها می‌توانند برای ما مشکل ساز شود. به هیچ عنوان نباید نگاه کنیم که لبنان ضعیف است. آن‌ها در زمین خودشان بازی می‌کنند اما به هر حال از لحاظ فنی ما برتر از حریف هستیم و باید محکم و گردن کلفت مقابل این تیم بازی کنیم. همه بازی‌هایمان را باید ببریم و در دوم هم به همین شکل ادامه دهیم.

او در رابطه با خط خوردن طارمی از تیم ملی گفت: از نظر اخلاقی کار درستی انجام شد چون وظیفه بازیکن بازی کردن است و نباید درباره مسائل فنی صحبت کند. آیا طارمی می‌تواند برود و از مربی پورتو ایراد بگیرد؟ اگر این کار را انجام دهد، باشگاه او را جریمه و یا حتی اخراج می‌کند. ما هم باید این را جا بندازیم که هیچ بازیکنی حق انتقاد از باشگاه یا تیم ملی‌اش را ندارد.


بیشتر بخوانید: اولین واکنش طارمی به حذف از تیم ملی/ اسکوچیچ باشد من نیستم!


درخشان اضافه کرد: بازیکن باید کارش را انجام دهد و تابع مقررات تیمش باشد. کی‌روش مگر رحمتی و عقیلی را خط نزد؟ همه از کی‌روش حمایت کردیم و بگذارید اکنون هم از مربی‌مان حمایت کنیم. فرقی ندارد مربی چه کسی است و در هر صورت اسکوچیچ مربی تیم ملی است و باید به او احترام بگذاریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در دو هفته اخیر گفت: گل‌محمدی تغییراتی در تیم داد و به نطر من این تغییرات در آینده جواب می‌دهد. این‌که چهار بازیکن در یک بازی تغییر کنند، قطعا آن شادابی را ندارد اما این تیم با این تغییرات هفته به هفته بهتر خواهد شد. پرسپولسی فاصله آن‌چنانی با حریفان ندارد و مقابل رقبای اصلی خود هنوز بازی نکرده و مطمئن باشید که به شرایط خوبش برمی‌گردد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
2
اسطوره !
محمد نجاتی
|
Switzerland
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
0
0
لنگ یک اسطوره دارد، ناصر محمد خانی.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان