تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰

ستاره‌هایی که به پرسپولیس لینک شدند

 در چند روز اخیر گزینه‌های زیادی به پرسپولیس لینک شدند که در بین آنها اسامی سرشناسی هم به چشم می‌خورد.

ستاره‌های پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس در به در دنبال جذب بازیکن خارجی است و می‌خواهد تیمش را با خرید خارجی تقویت کند. بعد از توافق با ۲ بازیکن تاجیکستانی، حالا یحیی گل محمدی فقط می‌تواند یک خارجی دیگر به خدمت بگیرد.

طبق گفته کادرفنی پرسپولیس، تنها سهمیه باقی مانده خارجی این تیم به یک هافبک بازیساز و یا مهاجم خارجی اختصاص خواهد یافت ولی یحیی هنوز در این خصوص به جمع بندی نهایی نرسیده است. طی روزهای گذشته بازیکنان زیادی از طرق مختلف به یحیی گل محمدی معرفی و یا به باشگاه پرسپولیس لینک شدند؛ که اکثر آن ها توسط سایت معتبر ترنسفر مارکت بوده است.

نکته جالب در خصوص این گزینه ها این است که بعضا ستاره های مطرحی که سابقه حضور در تیم های بزرگ فوتبال اروپا را داشتند هم به چشم می‌خورد. در  گزارش زیر  اسامی این بازیکنان و وضعیت فعلی شان را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید: تغییر دوباره در ترکیب پرسپولیس؛ چشم انتظار مهره گمشده


هافبک‌ها
حاتم بن عرفا: هافبک ۳۴ ساله و دو میلیون یورویی فصل قبل در بوردو بود واحتمالا راهی یک تیم عربی خواهد شد. او سابقه حضور در مارسی؛ نیوکاسل و پاریسن ژرمن را دارد.

داویده ماریانی: هافبک ایتالیایی - سوئیسی دو فصل در امارات بوده و عملکرد متوسطی داشته. ماریانی ۳۱ ساله که ۱/۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده فصل قبل ۸ پاس گل داد.

رومن ارمنکو: قلدر فنلاندی بعد از حضور چند ساله در روسیه در ۳۴ سالگی بدنبال یک چالش جدید است. ارزش او ۸۰۰ هزار یورو می‌باشد.

تیاگو نوس: ستاره سابق الهلال در ۳۶ سالگی هنوز هم نیمچه آماده است و به نظر گزینه مناسبی می‌آید. ارزش او ۶۰۰ هزار یورو می باشد.

بیسمارک: بیسمارک تکنیکی بعد از حضور در الکویت ؛ القادسیه و خورفکان بازیکن آزاد است و ۵۰۰ هزار یورو ارزش دارد. کاشته‌زن و فوق العاده چشم نواز فوتبال بازی میکند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان