تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

خبر خوب از پرداخت معوقات معلمان مشمول رتبه بندی

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه اجرای رتبه‌بندی معلمان با ۲۵ هزار میلیارد تومان در سالجاری اجرایی خواهد شد گفت: مقرر شده از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ رتبه‌بندی معلمان اعمال شده و معوقات چند ماه اخیر هم پرداخت خواهد شد.

رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴محمدرضا احمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات این کمیسیون در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: کمیسیون آموزش ابهامات و ایراداتی که صحن علنی مجلس به لایحه رتبه‌بندی معلمان گرفته بود را در چند جلسه ویژه و متوالی برطرف کرد و ان‌شاءالله در هفته جاری آن را به پایان می‌رساند و بلافاصله به هیأت رئیسه ارجاع داده و بررسی ماده ۴ به بعد آن در صحن علنی مجلس صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای رتبه‌بندی معلمان با ۲۵ هزار میلیارد تومان در سال جاری اجرایی خواهد شد، افزود: مقرر شده از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ رتبه‌بندی معلمان اعمال شود و معوقات این چند ماه اخیر هم به معلمان پرداخت خواهد شد.

    نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعاً بودجه لازم برای اجرای کامل رتبه‌بندی معلمان در بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی دولت و مجلس دیده خواهد شد ضمن اینکه در حین اجرا هم شاید با مشکلات و معایبی مواجه شویم که بلافاصله سعی می‌کنیم آن را رفع کنیم.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۲
    فرهنگی
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0
    4
    سلام
    با توجه به کمبود نیرو و خالی ماندن کلاس ها ما فرهنگیا با اضافه کاری داریم کلاس هارو پر می کنیم ولی اضافه کاریمون از حکم حذف شد و به شکل حق التدریس محاسبه میشه که خدا فقط می دونه کی پرداخت میشه . حق التدریس ها از اسفند پرداخت نشده و هیچ حسابی هم نمیشه روش باز کرد. اگر واقعا کمبود نیرو دارید چرا در حق معلمایی که با جون دل دارن این کمبود رو جبران می کنن از خانواده و سلامتیشون میزنن بی عدالتی می کنین و دلسردشون می کنید ؟؟؟
    ناشناس
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    0
    1
    حالا تو نماینده که از فروردین ماه بابت حضور در مجلس برای اجرای رتبه بندی حقوق گرفتی و هیچ غلطی نکردی تکلیفت چیست؟
    آیا این حقوق شما حرام نیست ویا این حقوق ده برابر ی شاید ده ها برابر شما فقر در جامعه ایجاد نمی کند
    نظرات شما
    پیشخوان