تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰

ماشین لاکچری اشکان دژاگه+عکس

اشکان دژاگه در حال حاضر در تیمی قطری توپ می‌زند. عکسی از ماشین اشکان دژاگه را می‌بینید.

اشکان دژاگه

رویداد۲۴ اشکان دژاگه بازیکن دو رگه‌ی تیم ملی فوتبال ایران است که داری ملیت ایرانی-آلمانی می‌باشد. او تاکنون در تیم‌های هرتابرلین و ولفسبورگ در بوندس‌لیگا بازی کرده است.

اشکان دژآگه (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۵ برابر با ۵ ژوئیه ۱۹۸۶ در تهران، ایران) بازیکن تیم ملی فوتبال ایران است که دارای ملیت ایرانی-آلمانی می‌باشد.ماشین اشکان دژاگه

پدر و مادر اشکان دژاگه برخلاف شایعات و اصطلاح «دورگه» که زمان دعوت اشکان به تیم ملی باب روز شد، هر دو ایرانی هستند و اشکان دو ساله بود که با خانواده به برلین مهاجرت کرد.

اظهارنظر عجیب اشکان دژاگه

اشکان دژاگه در پایتخت آلمان در محله‌ای جرم‌خیز و مهاجرپذیر بزرگ شد که هر روز وقوع جنایت یا درگیری بر سر فروش مواد مخدر در خیابان‌ها و کوچه‌هایش، طبیعی‌ترین و عادی‌ترین اتفاق بود. خانواده «بواتنگ» نیز در همین محله ساکن بودند و پدر و مادر و برادر اشکان هنوز هم آنجا هستند. خود او البته پس از پیوستن به فولهام، خانه‌ای در لندن خرید و همسرش «شقایق» به همراه دو دخترش در پایتخت انگستان ساکن هستند.

زندگی شخصی اشکان دژاگه

اشکان دژآگه مقیم برلین بوده و با همسر آلمانی-ایرانی (شقایق) و دخترانش (آلیا و آلیشا) زندگی می‌کند.

فرزند سوم اشکان دژاگه نیز در دی ماه ۹۶ به دنیا آمد. این بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار عکسی در اینستاگرامش خبر از تولد فرزند سومش داد.

برچسب ها: اشکان دژاگه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان