تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰

تکذیب شایعات درباره آزادی سینا استوی

در روز‌های گذشته برخی رسانه‌ها از آزادی مدیرعامل صرافی کریپتولند خبر دادند. با این حال به نقل از یک منبع آگاه خبر‌های منتشر شده در خصوص آزادی استوی صحت ندارد و وی به اتهام «اخلال در نظام اقتصادی» کشور کماکان در بازداشت است.

تکذیب شایعات درباره آزادی سینا استوی

رویداد۲۴ در روز‌های گذشته برخی رسانه‌ها بنابر صوت منتشر شده توسط سینا استوی، مدیرعامل بازداشت شده صرافی کریپتولند در کانال شخصی خود، از آزادی وی خبر دادند.

با این حال یک منبع آگاه به خبرگزاری فارس اطلاع داد: خبر‌های منتشر شده در خصوص آزادی استوی صحت ندارد و وی به اتهام «اخلال در نظام اقتصادی» کشور کماکان در بازداشت است.

استوی در صوتی مدعی شده بود که آزاد شده و در حال توسعه زیرساخت صرافی کریپتولند برای پرداخت دارایی کاربران است و وکیل وی نیز در گفتگویی با تأیید آزادی استوی اظهار کرده بود: در مقوله صرافی کریپتولند و ارز دیجیتال BRG جرمی اتفاق نیفتاده است.

این درحالی است که حسن فتحی بادی، وکیل استوی به تماس‌ها و پیام‌های مکرر خبرنگار خبرگزاری فارس برا پیگیری و کسب اطلاع از وضعیت موکلش تا کنون پاسخی نداده است.

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضائیه پیشتر با بیان اینکه رسیدگی به پرونده کریپتولند به صورت جدی ادامه دارد، اظهار کرده بود: در پرونده کریپتولند حدود هشت نفر بازداشت هستند و افراد زیادی در این پرونده متضرر شده‌اند. این شبکه حدود ۲۸۹ هزار نفر کاربر داشته است و میزان مطالبات آن‌ها بیش ۲۰۰ میلیارد تومان است. با کمک سازمان اطلاعات سپاه و دادسرای تهران اقدامات خوبی در جهت شناسایی متهمان و اموال آن‌ها جهت توزیع بین مالباختگان صورت گرفته است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قوه قضائیه
نظرات شما
پیشخوان