تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پاکسازی کمپ های مهاجران در مرز با اتحادیه اروپا

انبوهی از مهاجرانی که بیشتر آنها از خاورمیانه هستند و در شرایط یخبندان در مرز لهستان گیر افتاده بودند پس از پاکسازی کمپ های مهاجران در مرز با اتحادیه اروپا یه سوله های بزرگ منتقل شدند. سرنوشت این پناهجویان همچنان نامشخص است.

پاکسازی کمپ های مهاجران در مرز با اتحادیه اروپا

رویداد۲۴ به گزارش نیویورک تایمز مقامات بلاروس روز پنجشنبه اردوگاه‌های مهاجران را در گذرگاه اصلی مرزی به لهستان، جایی که هزاران مهاجر در هوای زیر صفر درجه در شرایط سخت و طاقت فرسایی به سر می برند پاکسازی کردند.

چند روز پیش قطعه زمینی که مهاجران آن را «جنگل» می‌نامیدند محل درگیری‌های خشونت‌آمیز بین پناهجویانی که می‌خواستند از سیم های خاردار مرز عبور کنند اما نیروهای امنیتی لهستان که آنها را با ماشین‌های آب‌پاش با آنان مقابله کردند. این محل به سرعت تبدیل به زمین بایر و زباله دانی و چادرهای متروک شد.

مقامات بلاروس به دنبال این اتفاق مهاجران را به سوله های عظیم منتقل کردند. و فشاری زیادی را که در مرز اتحادیه اروپا با حضور گسترده مهاجران ایجاد شده بود برداشته شد. در تصاویر روز عکس هایی از پاکسازی کمپ های مهاجران را در مرز لهستان و انتقال آنها به سوله های بزرگ را ببیند.

منبع: NYTIMES

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
خاویار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
میگما دنیا این عکسها رو می بینه؟!!!! بعد چقدر پول میخاد صرف آموزش سواد زندگی این پناهندگان بکنه؟ والا ما که تو قسمت سخت خاورمیانخ زندگی می کنیم اینقدر شرایط سخت نیست که بخوایم اینجوری اونم با زن و بچه تو این شرایط کرونا و هوای سرد مهاجر کنیم؟ بخدا دنیا با یک سوم هزینه کرد می تونه در کشور مبدا اقدام به حمایت و آموزش کنه بعد امتحان استعداد یابی بگیره و هر کدوم که خواست بعنوان سفیر و مشاور اقتصادی و فرهنگی و ... استخدام کنه! خدا میدونه این جمعیت با چه حجم از اسیب جسمی و روانی و .... وارد اتحادیه میشن!! انگلیس حق داره از حوزه یورو خارج بشه! برای مردمش ارزش قاءله! بازم خدا خیر دولت هایی بده که به راهکار اساسی فکر می کنند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان