تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
ادعای رابرت مالی:

پیشرفت‌های هسته‌ای ایران زنگ خطر را در تمام منطقه به صدا درآورده است

نماینده آمریکا در امور ایران در جریان سفر خود به بحرین، مدعی شد: پیشرفت‌های این کشور زنگ خطر را در تمام منطقه به صدا درآورده است.

پیشرفت‌های هسته‌ای ایران زنگ خطر را در تمام منطقه به صدا درآورده است

رویداد۲۴ رابرت مالی، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران در جریان سفر خود به بحرین، با تکرار برخی ادعا‌های بی‌اساس درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران، گفت که پیشرفت‌های این کشور زنگ خطر را در تمام منطقه به صدا درآورده است.

وی افزود که این پیشرفت‌ها، همان مسأله‌ای است که اهمیت زمان را پررنگ‌تر کرده و ما را به نقطه‌ای رسانده است که بگوییم زمان اندکی برای بازگشت به برجام باقی مانده است.

مالی در ادامه ادعا‌های خود افزود که چنانچه ایران به پیشرفت‌های فعلی خود ادامه دهد، بازگشت به توافق هسته‌ای غیرممکن خواهد بود.

این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد که کشورش با چین و روسیه «موضعی مشترک» دارد، «چرا که تمامی این کشور‌ها خواستار جلوگیری از بحرانی هستند که ممکن است توسط ایران ایجاد شود».

مالی افزود: «هیچ ابهامی وجود ندارد که مقام‌های ایران در حال حاضر مشغول چه کاری هستند؛ آن‌ها با طولانی کردن مذاکرات به دنبال خرید زمان برای تسریع در پیشرفت برنامه هسته‌ای خود هستند».

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رابرت مالی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
پیشرفتهای ایران تنها زنگ خطری برای آمریکا و انگلیس و روسیه و دیگر کشورهای استعماری است. ایران خطری برای منطقه ندارد، بلکه به تعبیر وزیر خارجه ترکیه، ایران خانه دوست برای همه ملتهای خاورمیانه است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان