تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰

شهادت بازیکنان تیم‌ملی علیه ویلموتس

 تیم حقوقی ایران به جهت پیروزی در پرونده پیچیده مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی، اظهارات بازیکنان را به صورت یک استشهادیه تنظیم کرده است.

مارک ویلموتس

رویداد۲۴ در پی اعلام رای کمیته انضباطی فیفا به سود مارک ویلموتس و انشای حکمی فدراسیون فوتبال ایران را ملزم به پرداخت کامل غرامت به این سرمربی بلژیکی می‌کرد، تیم حقوقی قدرتمندی تشکیل شده که یک وکیل مشهور خارجی نیز در آن حضور دارد.

به توصیه این وکیل خارجی فدراسیون فوتبال ایران دعوی خود را در قالب یک پرونده هزار صفحه‌ای تنظیم کرده و به دادگاه عالی ورزش فرستاده تا سه قاضی رای دهنده کلیه مدارک ایران برعلیه حکم فیفا را بررسی بنمایند. در بین مدارکی که به این پرونده الصاق شده است، اظهارات چهره‌هایی مثل مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی رئیس دفتر تاج و نیز تعدادی از بازیکنان تیم ملی وجود دارد.

حضور مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی در دیدار مقابل عراق روی نیمکت ایران در حالی که او اقدام به فسخ قرارداده کرده بود، نقطه ضعف او در این پرونده پیچیده شش تا هشت میلیون دلاری است و ایران امیدوار است با شکستن رای وی بیش از چهار میلیون یورو در این پرونده تخفیف بگیرد، که این یک پیروزی بزرگ برای تیم حقوقی ایران خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مارک ویلموتس
نظرات شما
پیشخوان