تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

تیپ سرتاپا گلدوزی شده سیما تیرانداز در جشن حافظ + عکس

سیما تیرانداز را با چهره جدید و استایل جذاب در ادامه مشاهده می‌کنید. سیما تیرانداز متولد ۹ شهریور ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر است.

سیما تیرانداز

رویداد۲۴ سیما تیرانداز بازیگر خوش ذوق و قریحه ایرانی در جشن حافظ حاضر شد. سیما تیرانداز بازیگر خوش چهره و سرشناس در اینستاگرامش عکسی را از خود با چهره جدیدش و استایلی متفاوت در جشن حافظ منتشر کرد. سیما تیرانداز را با چهره جدید و استایل جذاب در ادامه مشاهده می‌کنید.

 سیما تیرانداز در جشن حافظ

زندگینامه سیما تیرانداز

نام: سیما

نام خانوادگی: تیر انداز

تاریخ تولد: ۱۳۴۹

محل تولد: تهران

تحصیلات: کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری

فرزندان: رایان


بیشتر بخوانید: تیپ متفاوت نجمه جودکی در جشن حافظ+ عکس


سیما تیرانداز فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما تئاتر می‌باشد که تجربه دو زندگی زناشویی دارد.

از کودکی رویای بازیگری داشتم حتی یادم می‌آید در دنیای بازی کودکانه با دختر عمویم عهد کردیم که من بازیگر و او مهندس شیمی شود.

در حدی این قول و قرارمون جدی بود که حتی سوزن آوردیم و با خون انگشتانمون به هم قول دادیم به هدفمون برسیم حالا من بازیگرم و دختر عمویم مهندس شیمی است.

یک روز در دبیرستان همکلاسی پشت سریم می‌گفت خواهرم در کلاس بازیگری ثبت نام کرده که من هم پرسیدم آدرس کلاس‌ها رو به من بگو من هم می‌خواهم به آن کلاس بروم

آدرس را که که به من داد دقیقا در خیابان دریای نور بود که یک کوچه با منزل ما فاصله داشت و اینطور شد که رفتن و در کلاس ثبت نام کردم.

بعد از پایان دوره بازیگری در سه کار تئاتر بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۶۸ وقتی ۱۷ ساله بود با فیلم سینمایی هامون به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین رفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سیما تیرانداز
نظرات شما
پیشخوان