تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

ترفند رضا اسدی، خرید جدید پرسپولیس، برای خروج از بحران!

شماره هشت پرسپولیس به جای درخشش در ترکیب این تیم در حال تبدیل به بازیکنی معمولی است.

ترفند رضا اسدی، خرید جدید پرسپولیس، برای خروج از بحران!
رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی چهارشنبه هفته جاری مقابل صنعت نفت آبادان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌رود که قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر از پنج دیدار ابتدایی خود، ۸ امتیاز کسب کرده است. این نتایج باعث انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس از عملکرد رضا اسدی هافبک بازی‌ساز این تیم شده است. اسدی که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان جانشین احمد نورالهی معرفی شد شماره پیراهن هشت این بازیکن را نیز بر تن کرد تا پرسپولیسی‌ها را امیدوار به پر کردن جای خالی نورالهی کند.

او که فصل گذشته در سنت بولتن اتریش حضور داشت فرصت اندکی برای خودنمایی پیدا کرد تا با تعداد بازی‌های اندک به فوتبال ایران باز گردد. با این حال یحیی از او در ترکیب پرسپولیس استفاده کرد تا اسدی شرایط بازی را رفته رفته پیدا کرده و بتواند با شماره پیراهنی که همواره در پرسپولیس اهمیت داشته است خودنمایی کند.

اسدی به گفته مربیان و هم تیمی‌هایش یکی از بهترین بازیکنان در تمرینات است، اما در بازی‌های ابتدایی لیگ برتر به هیچ وجه نتوانسته انتظارات را برآورده کند تا یحیی مجبور شود چند باری دست به تعویض او بزند.

هافبک شماره هشت پرسپولیس که قرار بود تبدیل به سورپرایز یحیی شود با موج انتقادات هواداران پس از پایان هر بازی روبرو شد؛ تا جاییکه اسدی تصمیم به غیر فعال کردن حساب کاربری خود در شبکه‌های مجازی نظیر اینستاگرام کند. راهکار اسدی برای خروج از حاشیه و تمرکز روی بازی‌های پرسپولیس در حالی است که احتمال می‌رود این بازیکن جایی در ترکیب اصلی سرخ‌ها برای بازی با صنعت نفت آبادان نداشته باشد. شماره هشتی که قرار بود جایگزین برازنده‌ای برای احمد نورالهی، علی کریمی و مجتبی محرمی شود، اما حالا برایش احتمال نشستن روی نیمکت ذخیره پرسپولیس بیشتر از درخشش در میانه میدان شده است.

باید دید گل محمدی چه تصمیمی برای بازیکن گران قمیت پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهد گرفت.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رضا اسدی ، پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان