تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

توئیت زنگنه درباره دعوت صداوسیما با موضوع کرسنت: گفتم نمی‌گذارند من بیایم و همان شد

وزیر سابق نفت نوشت: من هم در همان ابتدا گفتم نمی‌گذارند من بیایم و همان شد که گفتم، گویا در موضوع کرسنت فرصت صداوسیما تنها برای اتهام زنندگان است.

توئیت زنگنه درباره دعوت صداوسیما با موضوع کرسنت: گفتم نمی‌گذارند من بیایم و همان شد

رویداد۲۴ بیژن نامدار زنگنه در صفحه توئیتری خود نوشت: همکاران شبکه افق خودشان بنده را دعوت کردند و من هم در همان ابتدا گفتم نمی‌گذارند من بیایم و همان شد که گفتم، گویا در موضوع کرسنت فرصت صداوسیما تنها برای اتهام زنندگان است!

و افوض امری الی الله إن الله بصیر بالعباد

توئیت زنگنه درباره دعوت صداوسیما با موضوع کرسنت: گفتم نمی‌گذارند من بیایم و همان شد

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا نیز ماجرای لغو حضور زنگنه در تلویزیون را اینگونه در کانال تلگرامی خود روایت کرده است: با اطلاع میگویم لغو دعوت زنگنه برای حضور در تلویزیون، از جایگاهی بیرون از صداوسیما انجام شده است. داستان این است که وزیر سابق نفت داشته زندگی‌اش را میکرده که از او برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی برای بحث در باره کرسنت دعوت میشود. او هم میپذیرد و پیشنهاد می‌دهد سعیدجلیلی هم دعوت شود. بعد از مدتی تلویزیون برای حضور جلیلی عذر می‌آورد و درخواست میکند زنگنه تنها به برنامه برود که او باز هم می‌پذیرد.

زنگنه پیشدستی میکند و موضوع را از طریق توییتر به اطلاع عموم میرساند. تلویزیون که رودست میخورد، دستپاچه میشود. گویا صداوسیما اجازه چنین کاری را نداشته و خودسرانه وارد گود شده بود. شاید هم چنین میپنداشته زنگنه دعوت را رد میکند و همین خودش دستاویز میشود که بگویند ایهاالناس دیدید متهم اصلی کرسنت از مناظره و مصاحبه گریخت و نیامد.

مرحله بعدی بازی شروع میشود. یکی دو نماینده مجلس یارگیری می‌شوند و میگویند کیفرخواست کرسنت صادر شده و کجای دنیا متهم را به تلویزیون می‌آورند! اما یادشان میرود که همین تلویزیون ده‌ها و صد‌ها متهم با پرونده باز را جلوی دوربین آورده و گاهی از آن‌ها اعتراف گرفته است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیژن زنگنه ، کرسنت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
سیدعلی تویسرکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
علی برکت الله!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
0
کاش چنین برنامه ای با حضور آقایان زنگنه و جلیلی تولید میشد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان