تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۵ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

گفتگو با هم بندی آرمان در زندان؛ حال و هوای سلول پس از اعدام

هم بندی آرمان از آخرین لحظه های حضور آرمان در بند قبل از اعدام می گوید.

گفتگو با هم بندی آرمان در زندان

رویداد۲۴ غزاله و آرمان نام دو جوانی است که نامشان در یک پرونده جنایی شناخته شد. در پرونده غزاله و آرمان، پسر جوان متهم به قتل دختر مورد علاقه خود شد. در پرونده غزاله و آرمان متهم به قصاص محکوم شد و حکم صادر شده در پرونده غزاله و آرمان دو بار به تائید دیوانعالی کشور رسید. سلبریتی های زیادی در پرونده غزاله و آرمان پادرمیانی کردند.

آرمان عبدالعالی یکی از مددجوهای محبوب در میان زندانیان زندان رجایی شهر کرج بود. بعد از اینکه حکم قصاص آرمان اجرا شد، هم بندی آرمان با خبرنگار رکنا تماس گرفت و در مورد حال و هوای بند زندان بعد از اجرای حکم گفت:«دیشب در کنار آرمان نشسته بودم و داشتیم با هم آهنگ گوش می دادیم.

آرمان از قرنطینه برگشته بود و فکرش را هم نمی کردیم که حکم قصاص او این هفته اجرا شود. یکدفعه او را صدا زدند. آرمان خیلی شوکه شده بود. هیچ حرفی نزد. من و پوریا و خشایار به سرش دست کشیدیم و گفتیم توکل به خدا داشته باش. به او امیدواری دادیم که بخشیده خواهد شد.

تا ساعت 7 صبح بیدار بودیم و با نگرانی برای آرمان دعا می کردیم. اما وقتی اعلام کردند که حکم قصاص آرمان اجرا شد، حال و هوای ما به هم ریخت و صدای گریه بچه ها بلند شد.»


بیشتر بخوانید: اولین گفتگو با پدر آرمان پس از اعدام پسرش +فیلم


زندانیان برای آرمان مراسم ترحیم برگزار کردند
بعد از قصاص آرمان، زندانیان وسایل آرمان را جمع کردند و برای او سفره مشکی پهن کردند:« در اتاق آرمان سفره مشکی پهن کردیم و وسایل او را جمع کردیم و گوشه اتاق گذاشتیم. چند نفر از بچه ها برایش حلوا درست کردند و برای او سوگواری می کنیم.»

این متهم در ادامه گفت:«در بند ما همه قاتل هستند. من خودم متهم به قتل هستم و حکم قصاص من در مرحله استیذان است. امروز حکم قصاص آرمان اجرا شد و شاید فردا نوبت من باشد. تقدیر ما هر چه باشد همان می شود.

حتما برای آرمان اینطور مقدر شده بود که صبح امروز را نبیند. مطمئنم هر اتفاقی خدا برای ما رقم می زند بهترین اتفاق است. فقط امیدوارم خدا بعد از اجرای حکم ما به خانواده هایمان صبر دهد.»

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
1
2
فقط از خداوند می خواهم به خانواده آرمان صبر بدهد تا بتوانند این غم بزرگ تحمل کنند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
1
1
قتل کردین نکنه منتظرین ببخشنتون بیارنتون بیرون یه کت شلوار تنتون کنن بگن بفرمایید ازادین،، بکش بالااا اونی که جوون یه بیگناه میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
1
0
پدرومادر غزاله کجابودند دخترشون دوست پسر گرفت رفت وامد کرد عاشق شدند وبعد خانم پشیمون میشه میخاد بره دنبال زندگی خودش .ابن کار ها امد نیامد داره برای غزاله نیامد داشت . ولی حالا دخترشون برمیگرده پسر دانشجوی ارشدو فرستادن سینه قبرستون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
1
0
روحش خودبزرگ مرد همیشه زنده ای آرمان
نظرات شما
پیشخوان