تاریخ انتشار: ۰۷:۴۷ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

وقتی دوری از قدرت معجزه می‌کند!‌

ای کاش می‌شد ترتیبی داد تا تمام صاحبان قدرت برای دوره‌ای از آن دور بمانند، آنگاه همه مدافع سرسخت حقوق مردم، آزادی، دمکراسی، عدالت و توسعه می‌شدند. این را به طعنه نمی‌گویم. واقعاً کارساز است!

احمد زید آبادی

رویداد۲۴  احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود به سخنان احمدی‌نژاد درباره بحران آب در کشور واکنش نشان داد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت:

"آب کم است، ولی هست، مدیریت مصرف و توزیع آن نامناسب است. خوب مدیریت نمی‌کنند و بعد مردم را به جان هم می‌اندازند. مردم بیچاره چه گناهی کرده‌اند که اسیر یک عده مدیران و مقامات شده‌اند! "


بیشتر بخوانید: جایگاه ائمه جمعه در تصمیم‌گیری‌های اجرایی یک شهر کجاست؟/ نهاد نمازجمعه در روند سیاسی کشور اغتشاش ایجاد کرده


عبارات بالا سخنان محمود احمدی‌نژاد در بارۀ اعتراض مردم شهر‌های اصفهان و شهرکرد به نحوۀ توزیع آب است.

گویا آقای احمدی‌نژاد سخنان و برنامه‌های دولت خود را در طولِ هشت سال ریاست جمهوریش به کلی از یاد برده است زمانی که از حفر بی‌رویۀ چاه برای توسعۀ کشاورزی قاطعانه دفاع می‌کرد. گفته می‌شود در طول ریاست جمهوری او حدود سیصد هزار چاه غیرقانونی حفر شده است! بدون شک او در پدید آمدن بحران کنونی آب اگر بیش از دیگران مقصر نباشد، حتماً کمتر نیست.

به نظرم حذف از گردونۀ قدرت در جمهوری اسلامی معجزه می‌کند!‌ای کاش می‌شد ترتیبی داد تا تمام صاحبان قدرت برای دوره‌ای از آن دور بمانند، آنگاه همه مدافع سرسخت حقوق مردم، آزادی، دمکراسی، عدالت و توسعه می‌شدند. این را به طعنه نمی‌گویم. واقعاً کارساز است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: احمد زید آبادی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
0
والا آقای عارف هم بعداز اینکه دور جدید شورای انقلاب فرهنگی نبود صداش در اومد یه چیزی گفت
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
0
1
اقای زید ابادی خوبه می فرمایی سیصد هزار چاه غیر قانونی.زید ابادی عزیز اگر به خاطر خودت نیست حداقل به خاطر طیف اصلاح طلب حرفی نزن که نشون بده نه تنها از روی فکر نیست که از روی غرض ورزیه.نه اینکه فقط توی اصلاح طلب نه که اصولگرایان هم همینطور خواهشا اول فکر کنید بعد حرف بزنید .چاه غیر قانونی..چاه غیر قانونی ربطی به دولت داره زید ابادی؟؟؟ می خواهی امار دربیاری که از سال 84 تا 92 چند تا راننده از چراغ قرمز رد شده اند.اگر دولت وقت گفته بود برای ترویج کشاورزی مجاز هستید بدونه کارشناسی چاه بزنید تو حق داشتی اما وقتی یک کارشناس ابفا با گرفتن یک مبلغ رشوه در صد متری یک چاه عمیق مجوز حفر چاه عمیق میده این مقصر دولته؟؟؟؟؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان