تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

چمران: در انتصابات شهردار دخالت نمی‌کنیم

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتصابات شهرداری تهران گفت: ما در انتصابات دخالت نمی‌کنیم و قانونا هم نباید دخالت کنیم انتصابات حق شهردار است و شهردار نیز پای انتصابات خود می‌ایستد البته شورا در عملکرد افراد و هم کار آن‌ها نظارت خواهد کرد.

چمران: در انتصابات شهردار دخالت نمی‌کنیم
رویداد۲۴  رئیس شورای شهر تهران در واکنش به عدم حضور اعضای شورا در دیدار شهردار تهران با رئیس جمهور گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و در این موضوع چیزی نمی‌دانم، بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران گفت: جلسات هم اندیشی میان اعضا با هدف بررسی و مشورت در موضوعات مختلف انجام می‌شود این جلسه نیز جلسه داخلی اعضای شورا بود که برگزار شد، عموما در این جلسات رای گیری و تصمیم گیری در خصوص موضوعات نداریم و تنها اعضا ضمن مشورت در مباحث مختلف بحث و گفتگو می‌کنند.

چمران در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار شهردار و معاونیش با رئیس جمهور و عدم حضور اعضای شورا در این جلسه گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و در این موضوع چیزی نمی‌دانم بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.

وی درباره برگزاری جلسه میان شهرداری تهران و سران قوا گفت: من در جریان نیستم، اما اعضای شورا اگر بخواهند دیدار و جلسه‌ای برگزار کنند بلد هستند که کجا بروند.

در انتصابات شهردار دخالت نمی‌کنیم

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انتصابات شهرداری تهران نیز گفت: ما در انتصابات دخالت نمی‌کنیم و قانونا هم نباید دخالت کنیم انتصابات حق شهردار است و شهردار نیز پای انتصابات خود می‌ایستد البته شورا در عملکرد افراد و هم کار آن‌ها نظارت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: نظارت باید بر عملکرد وجود داشته باشد و هر کجا که اشتباهی رخ دهد محکم و استوار اشتباهات را حتی به صمیمی‌ترین دوستانمان تذکر می‌دهیم و به این ترتیب وظایف شورای خود را انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان