تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

علیرضا سلیمی:۲۱۶ تحقیق و تفحص در مجلس در نوبت رسیدگی است

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه ۲۱۶ تحقیق و تفحص در مجلس در نوبت رسیدگی است، گفت: جلسات مجلس در روز‌های سه‌شنبه از این پس صد درصد به امور نظارتی پارلمان اختصاص داده می‌شود.

علیرضا سلیمی:۲۱۶ تحقیق و تفحص در مجلس در نوبت رسیدگی است

رویداد۲۴ یک عضو هیات رئیسه، با اشاره به نشست امروز صبح شورای هماهنگی هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: دراین جلسه بر استمرار جلسات مشترک مجلس و دولت تاکید شد و حاضران در جلسه بر این نظر بودند که استمرار این جلسه درخدمت‌رسانی به مردم می‌تواند مؤثر باشد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت در روز سه شنبه هفته جاری اظهار داشت: در این جلسه در خصوص دستور کار جلسه روز چهارشنبه نیز بحث و تبادل نظر شد و بنا شد تا بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ و بودجه سال آینده عمده دستور کار جلسه مشترک مجلس و دولت باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: بودجه ۱۴۰۰ به درستی اجرایی نشده و به عنوان مثال در مورد تبصره ۱۴ بودجه ۱۰۳ درصد اعتبار تخصیص یافته و پرداخت شده، اما به نحو صحیح به مصرف نرسیده است و در مقابل در مورد تعدادی از تبصره‌های بودجه حتی آیین نامه اجرایی آن نوشته هم نشده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در مورد تبصره مربوط به بورس آیین نامه این تبصره در دولت قبل نوشته نشده و دولت آقای رئیسی از آبان ماه کار تدوین آیین نامه این تبصره را استارت زده است.

وی افزود: در این جلسه همچنین بنا شد تا جلسات مجلس در روز‌های سه‌شنبه صد درصد نظارتی باشد و مجلس در جلسات این روز خود کاملا به امور نظارتی خود بپردازد.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در حال حاضر ۲۱۶ تقاضای تحقیق و تفحص در نوبت رسیدگی است که باید هرچه سریع‌تر به آن‌ها پرداخته شود.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان