تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

از مدیرعامل جدید پرسپولیس چه می‌خواهید؟

در میان تحریم، مشکلات مالی و مطالبات بازیکنان، باشگاه پرسپولیس وارد دوره جدید مدیریتی خود خواهد شد‌.

مدیرعامل جدید پرسپولیس

رویداد۲۴ یک روز پس از ارسال نامه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به وزیر ورزش مبنی بر تصمیم به مدیرعاملی مجید صدری در این باشگاه، بازار بحث در این خصوص میان هواداران پرسپولیس داغ شده است.

در حالی که پس از استعفای جعفر سمیعی بسیاری انتظار داشتند که ترکیب هیئت مدیره باتوجه به تغییر دولت، با دگرگونی مواجه شده و تکلیف پرسپولیس روشن شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و باتوجه به حکم سرپرستی برای مجید صدری، او نیز سرنوشت نامشخصی در باشگاه دارد و شاید همین موضوع سبب شده تا سرخپوشان بدون کارگزار به کار خود ادامه دهند.

اما حالا مهمترین تحول همین نامه‌ای است که نشان می‌دهد در هیئت مدیره باشگاه بر سر یک نام اجماع وجود دارد. این اجماع پس از آن علنی شد که وزیر ورزش از هیئت مدیره خواست تا ایده خود درباره پست مدیرعاملی را اعلام کند و حالا همه منتظر این هستند تا واکنش وزیر نسبت به تصمیم گروه چهار نفره مدیریت باشگاه را بدانند.

در این بین طرفداران پرسپولیس نیز نظرات متفاوتی دارند؛ گروهی از آنها خواستار حضور فردی جدید با اعضای تازه هیئت مدیره هستند و گروهی دیگر ترجیح می‌دهند که با ایجاد ثبات در باشگاه‌، مجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شود. همچنین سوال اصلی این است که اگر قرار به ادامه کار صدری است، او باید چه تصمیماتی بگیرد و اگر قرار به جدایی اوست، جانشین وی چه کسی باشد و چه سیاست‌هایی را در پیش بگیرد؟

بزرگترین چالش باشگاه پرسپولیس ناکامی در وصول پاداش آسیایی و پرداخت استقراض‌های یک سال اخیر و همچنین پرداخت مطالبات بازیکنان و ایجاد بستر درآمدزایی است که مدیرعامل بعدی باید به آن پاسخ دهد.
از سه ماه پیش تا حالا اگرچه نام‌های زیادی پیرامون مدیریت باشگاه منتشر شده اما حتی در بین هواداران نیز کسی نتوانسته اقبال عمومی را به دست آورد و همچنین اکثر افراد با مشکلاتی مثل بازنشستگی یا تعهد به شرکتی خصوصی یا دولتی مواجه هستند.

در چنین شرایطی، شما طرفداران پرسپولیس در این خصوص چه نظری دارید و فکر می‌کنید حمیدرضا سجادی وزیر ورزش باید چه تصمیمی درخصوص آینده باشگاه پرسپولیس بگیرد؟ نظرات خود را برایمان بنویسید و به سایر نظرات پاسخ دهید؛ در سریعترین زمان دیدگاه شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان