تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

مجیدی: خنده‌دار است که می‌گویند نبود هوادار به نفع من است

سرمربی استقلال گفت: تیم من، بهترین تیم لیگ است و بازیکنان باهوشی دارم.

مجیدی: خنده‌دار است که می‌گویند نبود هوادار به نفع من است

رویداد۲۴ فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دربی ۹۷ که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد در خصوص مسابقه فردای تیمش اظهار داشت: در ابتدا از آقایان نوری فر و نصیری و باشگاه استقلال تشکر می‌کنم، ۲ بازی قبل بود ما وقتی به سازمان لیگ می‌رفتیم باید از بانک رد می‌شدیم! همانطور که می‌دانید در پایین سازمان لیگ بانک قرار دارد.

می خواستم به سازمان لیگ بروم، اما گفتند فیش بگیرید

وی افزود: یک روز می‌خواستم به سازمان لیگ بروم یک نفر گفت کجا می‌روید؟ باید فیش بگیرید! من گفتم کار بانکی ندارم و می‌خواهم به سازمان لیگ بروم.

برای برد وارد زمین می‌شویم

سرمربی استقلال تصریح کرد: من به تیمم ایمان دارم، بازیکنان استقلال بسیار باهوش هستند و بعد‌ها مشخص می‌شود چرا این صحبت را انجام دادم. پرسپولیس تیم خوبی دارد، ولی ما تفکرمان بازی هجومی است و برای برد وارد زمین می‌شویم.

وضعیت غفوری هنوز مشخص نیست

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: متاسفانه ووریا غفوری دچار مصدومیت شده و با بازی فوق العاده‌ای که انجام داد شرایط او هنوز مشخص نیست. دکتر‌های تیم ما در حال تلاش هستند تا او به شرایط بازی برسد. رضاوند هم مصدوم است و هنوز وضعیتش مشخص نیست.

انتخاب این داور خوب بود

سرمربی استقلال در خصوص داوری گفت: متاسفانه تا ما حرف می‌زنیم می‌گویند فرار رو به جلو است. در لیگ بازی نداریم یک تیم ۸-۹ موقعیت در یک مسابقه ایجاد کند. به نظرم انتخاب این داور انتخاب خوبی بود.

 خنده دار است که می‌گویند نبود هواداران به سود من است

مجیدی در خصوص غیبت تماشاگران استقلال گفت: در این ۲ سال هنوز در حضور تماشاگران استقلال تیمم نباخته است. مطمئن باشید استقلال یعنی هوادار. بروید از بازیکنان استقلال سوال کنید وقتی می‌خواهند بازیکن انتخاب کنم ۵۰ درصد به خاطر هواداران است. وقتی بازیکن از تونل می‌خواهد بالا بیاید انگیزه می‌گیرد. خنده دار است که می‌گویند نبود هواداران به سود من است. مطمئن باشید نبود هواداران به ضرر من است.

 فکر می‌کنید منچسترسیتی پول ندارد بازیکن بخرد؟

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است رضایی فردا برای استقلال باز هم بازی کند گفت: اجازه بدهید در مورد ترکیب حرف نزنم. جوان‌ها باید بیایند و بازی کنند. شما فکر می‌کنید منچستر سیتی پول ندارد بازیکن بخرد؟ آن‌ها هم از جوانان استفاده می‌کنند. این موضوع باید جا بیفتد. بازیکنانی مثل حسین زاده، رضایی و صادقی قطعا در آینده حرف‌های زیادی خواهند داشت.

واکنش به موضوع تبلیغات محیطی

خبرنگاری سوال کرد که آیا این مساله تبلیغات محیطی تاثیری در کار شما دارد یا خیر که مجیدی گفت: اجازه بدهید در حیطه کاری خودم صحبت کنم و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم.

 ترکیب ما تغییرات زیادی نداشته است

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد تیمش تغییرات زیادی در هر هفته در ترکیب خود دارد پاسخ داد:من فکر نمی‌کنم اینطور باشد، ما بر اساس سیستم تیم مقابل در این یکی دو هفته ترکیب را به صورت جزئی عوض کردیم. اینکه می‌گویید ترکیب ما تغییرات زیادی داشته را قبول ندارم.

در مورد صحبت‌های مدیران عامل سرخابی هیچ اطلاعی ندارم

مجیدی در خصوص جدال لفظی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا این موضوع روی بازیکنان و کادر فنی دو تیم تاثیر دارد یا خیر گفت:من با بازیکنانم در طول هفته صحبت کردم. مهمترین مساله در این بازی تمرکز است. موردی که شما گفتید را به بازیکنانم گفتم. از بازیکنانم خواستم اصلا به این مسائل ورود نکنند. یعنی اگر شما در مورد جزئیات و صحبت‌های مدیران عامل دو باشگاه سوال کنید من هیچ اطلاعی از آن ندارم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان