تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰

ماموریت ویژه اسکوچیچ از قطر تا تهران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در قطر، به تماشای بازی‌های حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ - قطر، در تورنمنت جام اعراب فیفا پرداخت.

دراگان اسکوچیچ رویداد۲۴ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در قطر حضور دارد و به تماشای بازی‌های حریفان ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تورنمنت جام اعراب فیفا نشسته است.

تلویزیون فیفا حضور اسکوچیچ در استادیوم‌های زیبای جام جهانی را به تصویر کشیده است. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سه روز، هر روز سه مسابقه از این تورنمنت را تماشا کرده است. اسکوچیچ که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، در برنامه روز جمعه‌اش به تماشای دیدارهای عراق - بحرین و قطر - عمان نشست و تماشای موریتانی - امارات را نیز در دستور کار قرار داد.

به احتمال فراوان صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ در فیفادی پیش‌رو، قطعی خواهد شد که شاگردان اسکوچیچ در این فیفادی باید با عراق و سپس امارات رویارویی کنند.

اسکوچیچ برای شناخت از عراق و امارات، دو بازی نخست آن‌ها در جام اعراب فیفا را زیر نظر گرفت و در استادیوم از نزدیک به تماشای عملکرد آنها نشست.

تیم ملی ایران در روزهای هفتم و دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ در تهران میزبان عراق و امارات است و با پیروزی در هر یک از این بازی‌ها، به‌طور مستقیم و زودتر از موعد حضور خود در جام جهانی قطر را قطعی خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان