تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتقاد مدیر استقلال از پرسپولیس/ کار غیرقانونی کردید؛ تلافی می‌کنیم

معاون ارتباطات باشگاه استقلال اعلام کرد دو امتیاز از دیدار با گل گهر سیرجان طلبکار هستند.

محمد نوری فر

رویداد۲۴ محمد نوری فر مدیررسانه ای باشگاه استقلال بعد از نشست خبری فرهاد مجیدی که در هتل اسپیناس برگزار شد، درباره غیبت پرسپولیسی‌ها در محل برگزاری نشست و رفتن آنها به سازمان لیگ بیان کرد: از چند روز قبل اعلام کردیم کنفرانس را خودمان برگزار کنیم. حرفمان تغییر نکرد. من خودم با مدیر رسانه ای پرسپولیس تماس گرفتم و از آنها دعوت کردم که تشریف بیاورند. ایشان اعلام کردند که از هفته آینده خودشان کنفرانس را برگزار می‌کنند و این هفته به سازمان لیگ می‌روند. دلیلش را نمی‌دانم. من هم تاکید کردم در دربی برگشت نیز واکنش استقلال شبیه همین واکنش است. توقع داشتیم آنها بیایند.

او ادامه داد: ما نباید تحت تاثیر فضاهای هواداری باشیم. قطعا اگر باشگاه پرسپولیس هم به نشست خبری می‌آمدند، ما در بازی برگشت همین کار را می‌کردیم. به هر حال همین که باشگاه پرسپولیس از هفته بعد قصد دارد نشست را خودش برگزار کند، مساله مهمی است. این موضوع حق طبیعی باشگاه استقلال است و بابت این اتفاق خوشحالیم.

مدیررسانه ای استقلال درباره بیانیه تند سازمان لیگ درباره نشست خبری تاکید کرد: ‌ما هر اطلاعیه ای که سازمان لیگ داد، به صورت رسمی و رسانه ای پاسخ دادیم. دوستان هر موضوعی گفتند با بند قانونی پاسخ بودیم. دوستانی که امروز در این مکان غایب بودند، کار غیرقانونی انجام دادند.

نوری فر درباره موضوع شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر افزود: نزدیک دربی است و نمی‌خواهم وارد آن موضوع شوم. ما جدی و قاطعانه پیگیری می‌کنیم. تمام مستندات و شواهد حکم بر این دارد بازی باید ۳ بر صفر به سود استقلال شود. حتما دلایلی داریم که نخواهند بازی را به سمت فدراسیون گابن ببرند. باید به پرونده و مستنداتش مسلط باشیم. چیزی که من دیدم و پیگیری کردم، به طور قطع حق با باشگاه استقلال است. بلافاصله در فرودگاه سیرجان ما شکایت کردیم . به ناظر بازی هم اعلام کردیم. هواداران استقلال مطمئن باشند پیگیر موضوع هستیم تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم. ما دو امتیاز در سیرجان برای خودمان قائل هستیم.

او در پایان درباره درخواست باشگاه برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی دربی افزود: این موضوعی است که در بازی نساجی پیش آمد. پیش بینی شده و ای ای دی ها را خواهان آن شدیم که جمع شود. ما دنبال دعوا و بحث و جدل نیستیم. دنبال حق طبیعی خودمان هستیم و برای آن تلاش می‌کنیم. هواداران استقلال هم می‌بینید که چقدر خوب پشت باشگاه و مدیرعامل هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
0
1
دمتون گرم، ای والله به آقای آجرلووفرهادودیگر عوامل باشگاه، حق رو باید گرفت
نظرات شما
پیشخوان