تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

پشت پرده مصدومیت‌ کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال!

راین روزها شاهد مصدومیت کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال و دوری آنها از میادین هستیم.

سید جلال حسینی

رویداد۲۴ سید جلال حسینی سه هفته است که در ترکیب پرسپولیس بازی نمی‌کند و نیمکت نشین شده است.عجیب اینکه در همین سه هفته پرسپولیس گلی نخورده و طبعاً یحیی گل‌محمدی که خودش مدافع بوده از عملکرد خط دفاعی و در واقع ساختار دفاعی تیمش راضی به نظر می‌رسد. با این وضعیت کاملاً قابل پیش بینی است که سیدجلال دربازی پنجشنبه با هوادار و حتی بازی‌های بعدی هم نیمکت نشین شود حتی اگر مصدومیتی در کار نباشد و یا مصدومیتش بهتر شود و شرایط بازی را داشته باشد.

 البته عده‌ای مدعی هستند که سیدجلال اختلافاتی هم با سرمربی تیمش دارد ولی بعید است طرفین چنین اختلافاتی را تایید کنند و نهایتا همه چیز به مصدومیت سید جلال و البته سلیقه فنی سرمربی پرسپولیس ربط داده می‌شود.

 در استقلال هم مشابه همین داستان را داریم جایی که می‌گویند وریا  غفوری مصدوم شده و نمی‌تواند تا سه هفته آینده برای تیمش بازی کند البته عده‌ای از شایعه سازان به حرف دو هفته قبل وریا رجوع می‌کنند و می‌گویند او با مجیدی اختلاف دارد اما مسلماً اینجا هم فرهاد و غفوری چنین شایعاتی را تایید نمی‌کنند و به قول معروف کار خودشان را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید: غیبت کاپیتان در ۲ بازی آینده استقلال


وریا گفته بود من از داخل و بیرون از باشگاه تحت فشار قرار دارم و امیدوارم بتوانم این فشارها را مدیریت کنم.او البته بعد از آن مصاحبه مقابل صنعت نفت آبادان بازی کرد ولی در نیمه دوم همان بازی مصدوم و تعویض شد تا دربی و ۳ بازی آینده استقلال را از دست بدهد. به طور طبیعی هر رسانه‌ ای خبر از اختلاف وریا با مجیدی یا سید جلال با گل محمدی بدهد متهم به دشمنی با استقلال و پرسپولیس می‌شود! اما به هر حال عده‌ای می‌گویند پشت پرده این مصدومیت‌ها مسائل دیگری هم وجود دارد که باعث نیمکت‌نشینی کاپیتان‌های اول پرسپولیس و استقلال شده است.

 حالا باید ببینیم با گذشت زمان و با رفع مصدومیت‌ها، غفوری و حسینی به ترکیب استقلال و پرسپولیس برمی‌گردند یا سرمربیان دو تیم ترجیح می‌دهند به جای آنها از نفرات جوان‌تر استفاده کنند؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان