تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۷ آذر ۱۴۰۰

گزینه مشترک یحیی و فرهاد در نیم فصل

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران مدت زیادی است که در میادین فوتبال حضور پیدا نکرده است.

رضا قوچان نژاد

رویداد۲۴ این روزها بحث حضور رضا قوچان نژاد در فوتبال ایران مطرح است. گوچی که سال های زیادی را در فوتبال هلند و دیگر کشورها حضور داشته، پس از اینکه عنوان شد از فوتبال خداحافظی کرده است، این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که علاقه‌مند است که حضور در فوتبال باشگاهی ایران را هم تجربه کند.

در این میان و در شرایطی که تاکنون چندین بار بحث حضور این ستاره در پرسپولیس مطرح شده ولی به سرانجام نرسیده است، دوباره و با ابراز علاقه گوچی برای بازی در لیگ ایران، احتمال حضور او در جمع سرخپوشان دوباره قوت گرفته است.

هرچند در زمان نقل وانتقالات تابستانی هم اعلام شده بود فرهاد مجیدی در دوبی با این بازیکن برای حضور در استقلال مذاکره کرده است. اما نکته‌ای که درباره این مهاجم ۳۴ ساله وجود دارد این است که حدود هفت ماه از آخرین باری که او در یک مسابقه فوتبال به میدان رفته است می‌گذرد. گوچی آخرین بار ۲۶ اردیبهشت سال جاری و در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر هلند در ترکیب زووله برابر خرونینخن به میدان رفت و از دقیقه ۷۸ در آن مسابقه بازی کرد.

یحیی گل محمدی در ابتدای فصل یک بار روی جذب رضا اسدی که فصل ناموفقی را در اتریش سپری کرده بود ریسک کرد و یک انتقال ناموفق را رقم زد. حالا باید دید با توجه به شرایط گوچی این بازیکن دوباره در لیست خرید یحیی و فرهاد قرار خواهد گرفت یا نه.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان