تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰

درآمد و هزینه پرسپولیس ۳.۵ برابر استقلال!

میزان درآمد، هزینه و دارایی‌های جاری دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مشخص شد، اعداد و ارقامی که با توجه به درآمدهای دو باشگاه در سال جاری قابل تامل است!

درآمد و هزینه پرسپولیس و استقلال

رویداد۲۴ بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ که امروز (یکشنبه) از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، در بخش بودجه شرکت های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۱ نام دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال به چشم می‌خورد که بر اساس آن میزان درآمدها و هزینه‌ها برآورد شده است.

پرسپولیس

بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) معادل ۲۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و هزینه های این شرکت نیز معادل ۲۴۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان لحاظ شده است و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته ها معادل ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

استقلال

میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی استقلال معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان لحاظ شده و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته‌ها معادل ۲۰ میلیون تومان است.

مقایسه استقلال و پرسپولیس

به این ترتیب درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) ۱۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، هزینه‌های این باشگاه ۱۷۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و مجموع دارایی‌های جاری این باشگاه ۷۳۰ میلیون تومان بیش از شرکت ورزشی فرهنگی استقلال است!

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان