تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

عربستان: چهار جلسه با ایران داشتیم

وزیر امور خارجه سعودی با اشاره به برگزاری چهار جلسه گفتگو بین کشورش و جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد که ریاض رویکرد بازی در قبال ادامه این گفتگو‌ها دارد.

روابط عربستان و ایران رویداد۲۴ «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی امروز (پنجشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «سامح شکری» همتای مصری خود در قاهره درباره جلسات گفت وگو با ایران تصریح کرد: دیدارهای دیگری به استثنای چهار دیداری که قبلا اعلام شد، برگزار نشده است و ما رویکرد بازی برای ادامه گفت وگو داریم.

وی در عین حال بار دیگر با تکرار ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران بدون توجه به جنگ افروزی و تجاوزگری حکومت سعودی در منطقه بویژه علیه ملت یمن گفت که در دیدار با سامح شکری درباره آنچه به زعم خود "نقش ایران در برهم زدن ثبات و حمایت این کشور از شبه نظامیان در شماری از کشورها خواند"، پرداخته است.


بیشتر بخوانید: ترکی الفیصل: عربستان باید بمب هسته‌ای داشته باشد


وزیر خارجه سعودی همچنین در ادعای دیگری جمهوری اسلامی ایران را به تلاش برای به زعم خود "دستیابی به سلاح هسته ای" متهم کرد و مدعی شد: در این دیدار "به اهمیت افزایش تلاش ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای پرداخته شده است".

این وزیر سعودی در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی خود نیز "خواهان لزوم خروج نیروهای خارجی و شبه نظامیان وابسته از لیبی شد".

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان