تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۶ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
حمید درخشان:

مشت مشت امتیاز به کیسه استقلال و سپاهان می‌ریزید! / گل گهر تخلف کرده؛ چرا ۳ تیم دیگر تشویق می‌شوند؟

سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس معتقد است با تصمیم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، نظم لیگ برتر به هم خواهد خورد.

مشت مشت امتیاز به کیسه استقلال و سپاهان می‌ریزید! / گل گهر تخلف کرده؛ چرا ۳ تیم دیگر تشویق می‌شوند؟
رویداد۲۴ حمید درخشان تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال و ۳ بر صفر شدن بازی‌های گل گهر سیرجان به سود دو رقیب اصلی پرسپولیس را اشتباهی بزرگ می‌داند که همه چیز را به هم می‌ریزد. البته این پیشکسوت پرسپولیسی راهکاری هم برای این مسئله ارائه می‌دهد که در زیر می‌توانید بخوانید.

در خصوص رأی کمیته انضباطی و سه بر صفر شدن ۳ بازی گل گهر برابر سپاهان، استقلال و پیکان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

واقعا عجیب‌ترین رأی ممکن بود. با همه احترامی‌که برای کمیته انضباطی قائلم باید بگویم این تصمیم نظم لیگ را به هم خواهد ریخت.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

من می‌گویم تیم گل گهر سیرجان تخلف کرده و از بازیکن غیرقانونی استفاده کرده است، درست! اتفاقا باید این باشگاه جریمه شود، اما چرا باید امتیاز به تیم‌های دیگر بذل و بخشش کرد؟!

منظور شما ۳ امتیاز این دیدار است که به سپاهان، استقلال و پیکان رسیده است؟

بله، نمی‌دانم چرا دوستان حاتم طایی شده اند؟! مشت مشت امتیاز، به کیسه استقلال و سپاهان می‌ریزند! آخر مگر می‌شود؟

به نظر شما تصمیم درست در قبال تخلف آشکار باشگاه گل گهر سیرجان چیست؟

خُب ۹ امتیاز از گل گهر کم کنند، اما نه اینکه این امتیازات را به حساب تیم‌های دیگر بریزند!

این تیم‌ها مدعی اند گل گهر با تخلف مقابل آن‌ها نتیجه گرفته و این ۳ امتیاز را حق خود می‌دانند؟

باز هم سر درنمی‌آورم! چرا روابط بین الملل فدراسیون فوتبال استعلام دقیق تری نگرفت یا اینکه سازمان لیگ برای این بازیکن کارت صادر کرد؟ این وسط گناه تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس چیست؟ الان رقیبان مستقیم پرسپولیس امتیازات مفتی گرفته اند و این فشار زیادی روی این تیم و سایرین می‌گذارد. اصلا تصمیم جالبی نبوده و نیست.

ظاهرا روابط بین الملل فدراسیون فوتبال می‌گوید مسئولیتی در قبال مدارک بازیکنان خارجی نداشته و باشگاه‌ها باید دقت لازم را به خرج دهند؟

کار روابط بین الملل همین است. مگر در هر سال چند بازیکن خارجی به ایران می‌آیند؟ کار سختی است استعلام درست و دقیق گرفتن از فدراسیون فوتبال کشور آنها؟ من می‌گویم کار کمیته انضباطی در برخورد با تخلف قشنگ بوده است، اما نمی‌توانم با تقسیم امتیاز بین بقیه تیم‌ها ارتباط برقرار کنم. این کار به نوعی ظلم آشکار به پرسپولیس و تیم‌های مدعی دیگر است.

در زمان سرمربیگری شما هم دربی جنجالی سال ۱۳۷۳ پرسپولیس ۳ بر صفر مقابل استقلال بازنده شد و...

آن هم لطف داریوش خان مصطفوی بود که به دلیل اختلاف با امیر عابدینی مدیرعامل پرسپولیس تیم ما را تار و مار کرد. همه بازیکنان ما را با محرومیت سنگین مواجه کرد و از آن طرف حکم سبک برای استقلالی‌ها برید و در نهایت هم پرسپولیس را ۳ بر صفر بازنده کرد! از این ظلم‌ها در تاریخ فوتبال فراوان به پرسپولیس شده و چیز تازه‌ای نیست.

بسیار خوب، در پایان حرف خاصی ندارید؟

نمی‌دانم چه بگویم، اما این حکم عادلانه نیست و لیگ را دچار تنش و چالش خواهد کرد. امیدوارم دوستان تجدید نظری در این حکم داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
3
آقای درخشان شما که تخصص در سقوط تیم های لیگ برتری به لیگ یک داری درباره فوتبال حرف نزنید، نزدیک یه دهه تیم محبوبتون خون به جگر همه تیم‌های کرد ، اشتباهات داوری ، پول‌های جهرمی از درآمدهای اپراتورها حمایت همه جانبه دولت بهترین مدیریت برای شما و بدترین مدیریت برای تیم رقیب خلاصه دشمنی کامل ، آقای درخشان خودت می دونی به چه قیمتی پنج بار قهرمان شدید پس خودت به موش مردگی نزن ، مرد باش حقیقت بگو
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
3
این قانونیه که ت همه جای دنیای فوتبال برقراره... حالا آقای درخشان میخوان برای دلخوشی تیم محبوب شون جور دیگه ای رفتار بشه؟ اگه این سه هیچ به نفع پرسپولیس هم صادر میشد همینطور برخورد میکردن؟ تازه بیشترین نفع رو سپاهان برد که سه امتیاز بهش اضافه شد...تخلف جلوی این تیم‌ها صورت گرفته و طبیعیه که برنده مسابقه هم طبق قوانین همین تیم های روبرو باید باشن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
2
ببخشید که این بازیکن جلوی تیم شما بازی نکرد که اون بازی هم گل گهر ۳-۰ ببازه.دفعه بعد از قبل هماهنگ کنید که دیگه خدایی نکرده از این اشتباهات پیش نیاد.
راستی آقای درخشان چرا وقتی پنالتی استقلال جلوی تیمت گرفته نشد جنابعالی درباره عدالت و اینجور چیزا اظهار نظر نکردی؟.انقدر مشت مشت امتیاز ناعادلانه تو حلق تیمتون ریختن که متاسفانه بد عادت شدین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
1
جناب درخشان دوران وزرات سلطانی فر تمام شد
سیاوش دهقان
|
Sweden
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
1
آقای درخشان با آن کارنامه درخشان در مربیگری که درسال ۷۳ دربازی با فتح تهران پرسپولیس را ۶تائی کردی ودر خارج از زمین فوتبال هم نقش ،،,،،،،،در پرونده محمد خانی داشتی دست از سر پرسپولیس و فوتبال بردار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان