تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۴ دی ۱۴۰۰
نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

تلاش می‌کنیم بانوان فقط توسط پزشکان خانم درمان شوند/ رفتن نزد پزشک مرد حتی در استثنا هم نباشد!

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تلاش ما بر این است تا بانوان، توسط پزشکان خانم درمان شوند و حتی در استثنائات هم پیش نیاید که بانوان ما ناچار باشند که در حوزه زنان نزد پزشک مرد بروند.

تلاش می‌کنیم بانوان فقط توسط پزشکان خانم درمان شوند/ رفتن نزد پزشک مرد حتی در استثنا هم نباشد!

رویداد۲۴ سیدمحمد پاک مهر نایب رئیس کمیسیون بهداشت گفت: در مورد درمان بانوان توسط پزشک خانم در حوزه زنان امروز در کشور به جایگاهی رسیده‌ایم که پزشکان در این حوزه تقریبا در اکثر موارد خانم هستند.

وی ادامه داد: تنها به صورت موردی آن هم پزشکان آقایی که از قبل در حوزه زنان فعالیت می‌کردند، حضور دارند، که همانطور که گفتم موردی و استثنا هستند.


بیشتر بخوانید: دولت گرانی را مهار می کند؟/ مردم غافلگیر می‌شوند یا رئیس‌جمهور؟


پاکمهر اظهار داشت: در شرایط فعلی تربیت پزشکان خانم در اکثر رشته‌ها بویژه تخصص زنان و زایمان و جراح عمومی، رادیولوژی و دندانپزشکی و سایر رشته‌ها داریم به‌طوری که فرصت انتخاب و مراجعه برای بانوان بیمار جامعه فراهم می‌باشد و امروز اغلب پزشکان حوزه زنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود این، تلاش ما بر این است تا بانوان توسط پزشکان خانم درمان شوند و حتی در استثنائات هم پیش نیاید که بانوان ما ناچار باشند که در حوزه زنان نزد پزشک مرد بروند هر چند که حوزه درمان و نجات جان انسان‌ها در اولویت هر چیز قرار دارد، اما تلاش ما بر این است تا پزشک خانم بانوان‌مان را درمان کنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجلس یازدهم
نظرات شما
پیشخوان