تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۴ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

اینترفکس: بیش از ۱۰ هزار سرباز روس از مرز اوکراین به پادگان‌های خود بازگشتند

خبرگزاری اینترفکس گزارش کرد، بیش از ۱۰ هزار نیروی روسی پس از رزمایش‌های یک ماهه نزدیک به اوکراین به پایگاه‌های دائمی خود برگشته‌اند.

رویداد۲۴  بیش از ۱۰ هزار سرباز روس از مرز اوکراین به پادگان‌های خود بازگشتندخبرگزاری اینترفکس گزارش کرد، بیش از ۱۰ هزار نیروی روسی پس از رزمایش‌های یک ماهه نزدیک به اوکراین به پایگاه‌های دائمی خود برگشته‌اند.

استقرار ده‌ها هزار سرباز روسی در شمال، شرق و جنوب اوکراین باعث ترس کی‌یف و کشور‌های غربی شده که مسکو در حال برنامه‌ریزی برای حمله به اوکراین است.

مسکو، اما چنین برنامه‌هایی را رد کرده و می‌گوید، از جانب غرب از جمله ناتو به دنبال تضمین‌هایی است که به سمت مرز‌های شرقی روسیه پیشروی نداشته باشند، چون امنیت خودش را به واسطه افزایش روابط اوکراین با این ائتلاف غربی در معرض تهدید می‌بیند.

مسکو همچنین می‌گوید، می‌تواند نیروهایش را در قلمروی خود مستقر کند، چون این مساله را حق خود می‌داند.

تخمین زده می‌شود که ۶۰ تا ۹۰ هزار نیروی روسی اخیرا در نزدیکی اوکراین مستقر شده باشند و حتی یکی از اسناد اطلاعاتی آمریکا عنوان کرده که تعداد این نیرو‌ها حتی ۱۷۵ هزار تن هم می‌تواند باشد.

آژانس خبری اینترفکس همچنین گزارش کرد: این رزمایش‌های نظامی با حضور و هماهنگی یگان‌های ویژه، نیرو‌های ضربت و واحد‌های موتوری انجام شد و بیش از ۱۰ هزار سرباز در نهایت به پایگاه‌های دائمی خود بازگشتند.

منبع: انتخاب
برچسب ها: اخبار مهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
United States of America
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
1
0
مگر نمی گفتند سلاح هسته ای یک سلاح بازدارنده است و مانع از جنگ بین کشورهای دارنده ان می شود .

هم روسیه و هم اوکراین مدعی داشتن چنین سلاحی هستند. پس جرا این سلاح نمی تواند مانع از بروز جنگ اختمالی بین این دو کشور شود. و مدام روسیه اوکراین را تهدید می کند و اوکراین هم نمی تواند با تهدید هسته ای روسیه را سر جایش بنشاند.


نتیجه ای که از این بحران می گیریم این است که سلاح هسته ای یک خالی بندیست و مطلقا وجود خارجی ندارد. و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها(برده ها) عنوان می شود.

تا چنین دروغهایی در باورهاست اوضاع دنیا در هم بر هم خواهد بود و جنگها همچنان رخ خواهند داد و دنیا هیچگاه روی ارامش را به خود نخواهد دید.
نظرات شما
پیشخوان