تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۵ دی ۱۴۰۰
خضریان در تذکر شفاهی:

هنوز ارز ۴۲۰۰ دارو حذف نشده، قیمت‌ها چندبرابر شده است

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت برخی اقلام دارویی تصریح کرد: هنوز ارز ۴۲۰۰ دارو حذف نشده، قیمت‌ها چندبرابر شده است.

هنوز ارز ۴۲۰۰ دارو حذف نشده، قیمت‌ها چندبرابر شده است

رویداد۲۴ علی خضریان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی عنوان کرد: برای اقشار ضعیف جامعه تغییر برخی اعداد در لایحه بودجه بسیار تاثیرگذار و قابل تأمل است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روز‌هایی به سر می‌بریم که قیمت قرص‌های مسکن و ضددرد مثل ناپروکسن بعضاً تا ۶ برابر بالا رفته و امروز پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های این سرزمین امکان خرید حتی یک برگ آن را نیز ندارند.


بیشتر بخوانید: فاش گویی‌های رئیسی از چالش‌های اقتصادی نشانه چیست؟


وی خطاب به رئیس جمهور گفت: خواهش من این است که در این زمینه فقط به صورت دستوری عمل نشود. در حوزه سمعک‌ها اخباری به گوش رسیده که این ابزار شنوایی تا ۷۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

خضریان یادآور شد: فردی به من رجوع کرد و گفت من پول تهیه سمعک برای فرزندم را ندارم، در حالی که این حق اجتماعی مردم است. هنوز ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نشده این آسیب‌ها در حوزه بهداشت و درمان دیده می‌شود، لذا نظارت‌ها باید دقیق باشد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان