تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

کنایه تند گزینه مدیرعاملی پرسپولیس به سرپرست سرخ‌ها و تمجید از مدیرعامل استقلال!

مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای از فضای موجود حاکم بر فوتبال کشورمان به شدت انتقاد کرد.

مدیرعامل پرسپولیس

رویداد۲۴ مهرعلی باران چشمه درباره اظهاراتش در برنامه «ورزش و مردم» در مورد دریافت پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:‌ همانطور که در برنامه این تلویزیونی اعلام کردم، دوستان به بنده لطف داشتند و به‌ عنوان خادم کوچک ورزش، پیشنهاد حضور من در باشگاه پرسپولیس را مطرح کردند. وقتی این موضوع مطرح شد، طبیعتاً گزینه‌ای که جهت مشورت برای بنده اولویت داشت، آقای آجورلو بود.

وی با تمجید از مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: او را از دهه ۷۰ می‌شناسم و می‌دانم تخصص و تجربه کافی در حوزه مدیریت باشگاه‌های مختلف را دارد؛ از جمله دوران طلایی باشگاه پاس و وضعیت فعلی و آرامش در باشگاه استقلال. به همین جهت تصمیم گرفتم با آجورلو مشورت کنم که فکر می‌کنم کار درستی بود. در واقع چه فردی بهتر از او در این مورد می‌توانست به من مشورت و راهنمایی درست بدهد؟

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در ادامه تصریح کرد: وقتی این مسئله را با آجورلو مطرح کردم، مطابق انتظار و طبق روال این رفاقت دیرینه، از تجارب خودش در حوزه باشگاهداری گفت و برای من آرزوی موفقیت کرد. در واقع آجورلو هیچ نقشی در این موضوع و مطرح شدن نام من برای مدیرعاملی پرسپولیس نداشت و موضوع را من به او اطلاع دادم. آجورلو طبیعتاً به عنوان یک دوست و همکار چند ساله به بنده لطف داشت و انتظاری غیر از این نمی‌رفت.


بیشتر بخوانید: پشت پرده انتخاب مديران سرخابی/ تماس دفتر بذرپاش با دادكان برای مديرعاملی پرسپوليس!


باران چشمه با انتقاد از فضای فوتبال ایران گفت: یکی از دلایلی که بنده افتخار خدمت و همراهی با مجموعه بزرگ باشگاه پرسپولیس را در این مقطع نپذیرفتم، همین بی‌اخلاقی موجود در فوتبال کشور است. در این دو روز شاهد انواع دروغ‌ها، تهمت‌ها و اظهارات ناروا و نادرست نسبت به برادر عزیزم آجورلو بودم و واقعاً متأثر شدم. بعضی از آقایان که سمت رسمی در باشگاه دارند، اقدام به نشر اکاذیب و تهمت ناروا می‌کنند که این مسائل دور از اصول جوانمردی است و باید پیگیری شود.

«از چنین مسئله‌ای، ابزاری برای تسویه حساب سیاسی می‌سازند و به نظر می‌رسد این مواضع و رویکرد کاملاً هدفمند خواهد بود.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: فضای امروز ورزش فوتبال ما نامناسب و غیراخلاقی است و من به نوبه خودم، از موضوعات مطرح شده در روزهای گذشته بسیار متأسف شدم. اینکه افرادی برای رسیدن به اهداف خودشان دست به هر اقدام ناپسندی می‌زنند و هر دروغ و تهمت ناروایی را مطرح می‌کنند، نگران‌کننده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در ادامه بیان کرد: امیدوارم مدیرانی مسئولیت باشگاه‌های بزرگ ما را بر عهده بگیرند که پیش از هر چیز، ملتزم به اخلاق حرفه‌ای و انصاف باشند و برای ماندن روی صندلی، به هر ابزار ناپسندی متوسل نشوند. امیدوارم افرادی در رأس کار قرار بگیرند که پایبند به اخلاق باشند، نه اینکه از زیردستان خودشان بخواهند مسائل کذب و دور از اخلاق را مطرح کنند تا به ماندن خودشان کمک شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
0
1
ان باران چشمه مدبر باشگاه بزرگ پرسپولیس لیاقت میخواهد نتیج کار اقای اجر لو را ببین تیم پاس را که کلا نابود کر د تیم ترکتور را به این روز انداخته حالا نوبت استقلال است ولی تو کجای فویبال هستی شما می توانی شهردار خانه باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
1
متاسفانه وزیر ورزش کمر به نابودی پرسپولیس بسته
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
1
اقای‌ سرچشمه‌ پرسپولیس‌ تورونمیخواد‌ هواداران‌این‌تیم‌ تورو‌نمیخوان‌ هی‌ مزخرف‌نگو‌ بمون‌سرجات‌ تو میای‌ که‌تیم‌نابودکنی‌ نیا‌ تواین‌کاره‌نیستی‌ توی‌نطامی‌ هستی‌توروچه‌به‌فوتبال‌ بروتوپادگانت‌ کم‌مملکت‌نابود‌کردین‌با‌ندانم‌کاریهاتون
نظرات شما
پیشخوان