تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

=پرسپولیس در غیاب بازیکن تاثیرگذار خود به مصاف تراکتور خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

رویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و از ساعت ۱۷ در چهارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تراکتور است.

سرخپوشان در حالی به این مسابقه پا می‌گذارند که یک بازیکن مهم خود را در اختیار ندارند و آن امید عالیشاه است.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم و او بعد از جدایی رادوشوویچ رقیبی روی نیمکت ندارد و حضورش در ترکیب اصلی تضمین شده است.

در خط دفاع زوج سیدجلال حسینی و علی نعمتی این روز‌ها به هماهنگی خوبی با هم رسیدند و ترکیب اصلی خط دفاع میانی سرخپوشان را تشکیل می‌دهند. در سمت چپ علی شجاعی این روز‌ها برای پرسپولیس خوب بازی می‌کند و جایگاهش را در ترکیب اصلی پیدا کرده و مهدی شیری هم در سمت راست بازی می‌کند.

زوج هافبک دفاعی پرسپولیس مثل دیدار‌های اخیر کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک هستند. مهدی ترابی در سمت چپ و سیامک نعمتی در سمت راست دو هافبک هجومی این تیم را تشکیل خواهند داد و ورود ترابی به ترکیب اصلی به نوعی جای خالی عالیشاه غایب را پر می‌کند.

وحید امیری با وجود این تغییرات یک خط جلوتر می‌رود و مهاجم سایه پرسپولیس خواهد بود و در نهایت عیسی آل کثیر مهاجم نوک سرخپوشان است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

حامد لک، مهدی شیری، علی نعمتی، سید جلال حسینی، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان