تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۳ دی ۱۴۰۰

انتقاد نویدکیا از بازیکنانش: نباید ترسو بازی کنیم

سرمربی سپاهان می‌گوید بازیکنانش باید جسور باشند و ترسو بازی نکنند.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان رویداد۲۴ محرم نویدکیا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل آلومینیوم اظهار کرد: نیمه اول اصلا بازی خوبی نبود و باد خیلی تاثیر داشت و بیشتر توپ‌ها روی هوا بود. بازی بسیار معمولی و از لحاظ تاکتیکی ضعیف بود اما نیمه دوم شرایط بهتر شد و دو تیم سعی کردند بهتر بازی کنند. تیم ما در بیست دقیقه آخر بازی خوبی را انجام داد اما قبلش یک بازی معمولی را به نمایش گذاشت. درست است هر دو تیم چند موقعیت داشتند اما به نظر من روی مسائل تاکتیکی نبود و بازی بسیار معمولی بود.

او ادامه داد: همه ما باید بدانیم که سپاهان فوتبالیست جسور می‌خواهد و اگر بخواهیم ترسو بازی کنیم، به جایی نخواهیم رسید. بازیکنانم باید نترس بازی می‌کردند که متاسفانه امروز این کار را انجام ندادند. همیشه می‌گویم که پیش از نتیجه باید خوب فوتبال بازی کنیم و اگر بازی را می‌بردیم هم باز هم می‌گفتم یک بازی معمولی را به نمایش گذاشتیم چون اینگونه فوتبال‌ها از دید من به درد نمی‌خورد.


بیشتر بخوانید: چالش بزرگ گل‌محمدی برای بازی مقابل سپاهان


سرمربی سپاهان درباره غیبت امید نورافکن و سروش رفیعی در بازی‌ آینده تیمش به دلیل محرومیت گفت: چندان مهم نیست و بالاخره این فوتبال است. هر تیم ممکن است غایب داشته باشد و تیم باید ساختار درستی داشته باشد و با چنین مسائلی مشکلی ندارم. امروز از نوع فوتبال تیمم ناراضی هستم و باید بهتر از این بازی می‌کردیم. هم تیم ما و هم تیم حریف رضایت داشتند که بازی بدون گل تمام شود و با آرامش به استقبال بازی بعدی بروند. این بیشتر از همه چیز من را اذیت می‌کند و باید تکرار کنم که جسورتر باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان