تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۰
در جمع مردم جزیره هرمز

رئیس‌جمهور تاکید کرد: پیگیری ساخت مرکز درمانی فعال در جزیره هرمز

رئیس جمهور گفت: جزیره هرمز ظرفیت زیادی در جذب گردشگران دارد و با فعال شدن این ظرفیت، مشکل بیکاری در این جزیره حل خواهد شد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: پیگیری ساخت مرکز درمانی فعال در جزیره هرمز

رویداد۲۴  سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان هرمزگان با حضور در جزیره هرمز با مردم و مسئولین این جزیره دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در جمع مردم جزیره هرمز گفت: از افتخارات جزیره هرمز تقدیم شهید به کشور و حضور خانواده شهدا در آن است.

رئیسی با اشاره به کمبود مرکز بهداشتی در جزیره هرمز اظهار داشت: یک مرکز فعال برای خدمت رسانی به مردم این جزیره و مسافران و گردشگران ایجاد شود.

رئیسی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دولت ساخت مسکن است و قرار شد در طرح ملی مسکن تعدادی مسکن نیز در این جزیره ساخته شود و استاندار هرمزگان این موضوع را پیگیری میکند.

رئیس جمهور تصریح کرد: معنا ندارد در جزیره هرمز با این همه ظرفیت مردم مشکل بیکاری داشته باشند و مسأله اشتغال از محوری‌ترین موضوعاتی است که باید در این جزیره حل شود.

رئیسی با تاکید بر فعال کردن اقتصاد گردشگری در هرمز خاطرنشان کرد: معتقدم با فعال شدن ظرفیت گردشگری در جزیره هرمز اشتغال نیز ایجاد می‌شود.

همچنین در این بازدید آیت الله رئیسی با خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره دیدار و گفتگو کرد و بر حفظ فرهنگ و سیره شهدا در این منطقه و پاسداری مقاصد و اهداف شهیدان تاکید کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات شما
پیشخوان