تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۷ دی ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

برگشت لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این شورا با اهداف لایحه رتبه‌بندی معلمان موافق است، گفت: این لایحه برای رفع برخی ابهامات و اشکالات به مجلس برگشت.

 لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس

رویداد۲۴ هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان عنوان کرد: با بررسی‌هایی که در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسات شورای نگهبان صورت گرفت، این شورا با اهداف مصوبه موافق است و کلیت آن با توجه به اینکه ماهیت مصوبه لایحه است، مورد پذیرش این شوراست، اما در برخی موارد نسبت به لایحه دولت و مواردی نیز با توجه به تغییراتی که در مجلس نسبت به لایحه صورت گرفته است، اشکالات و ابهاماتی برای شورای نگهبان وجود دارد لذا برای رفع این ابهامات و اشکالات به مجلس برگشت داده شد.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از طرح رتبه‌بندی و حقوق معلمان / ۸۱۶ هزار معلم مشمول رتبه‌بندی می‌شوند


وی همچنین گفت: واقعیت این است اگر این ابهامات و ایرادات به صورت دقیق و شفاف برطرف شود، در عمل با مصوبه‌ای کارآمد و قابل اجرا روبرو خواهیم بود که رضایت این قشر فرهیخته، دلسوز و زحمتکش را در پی خواهد داشت لذا باید دولت و مجلس نسبت به این موارد نیز جلساتی برگزار و توافق کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
0
0
قشر فرهنگی باید خود را و حقوق خود رابشناسد تا از عزت و اقتدار خود صیانت کند در غیر اینصورت این اقدامات فریبکارانه این حضرات برای آنان آب و نان نخواهد شد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان