تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس هم پرید

پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مهاجم برزیلی فولاد تلاش زیادی کرده است.

مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس هم پرید

رویداد۲۴ پرسپولیس در نیم فصل به فکر تقویت تیم است و از این رو خریدن یک یا ۲ مهاجم را در دستور کار قرار داده است. یکی از بازیکنانی که شایعه شده بود قرار است همین روز‌ها به پرسپولیس اضافه شود، لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی فولاد است. حتی عنوان شده که پرسپولیس نامه نگاری با باشگاه فولاد در این زمینه داشته است.

به گزارش فرارو، لوسیانو پریرا ۳۸ ساله در شرایطی این روز‌ها تبدیل به گزینه پرسپولیس شده که ابتدای فصل در فهرست خرید فرهاد مجیدی قرار گرفته بود، ولی همانطور که این بازیکن برزیلی به استقلال نرفت به نظر می‌رسد به پرسپولیس هم نخواهد رفت. این موردی است که می‌توان از بین صحبت‌های جواد نکونام، سرمربی فولاد به آن پی برد.

نکونام در واکنش به پیشنهاد پرسپولیس برای جذب شیمبا (لقب پریرا) می‌گوید: «کل تیم ما بازیکن ندارد که بخواهیم بدهیم. شمیبا را اگر بیرون بگذاریم چه کسی را بازی بدهیم؟ ۲ سال است که بازیکن جذب نکرده‌ایم و تیم‌های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران قیمت هم نباشد، صدایشان درمی‌آید. می‌خواهیم که تیم‌های دیگر به ما کمک کنند، چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدایی ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده می‌شود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان