تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

۳ بازیکن به لیست ۵ نفره جدایی‌طلبان استقلال اضافه شدند

دو بازیکن استقلال خواستار روشن شدن تکلیف‌شان قبل از رسیدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم فصل هستند.

قرارداد بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ طی روزهای اخیر خبرهای زیادی در خصوص لیست خروج استقلال منتشر شده است. ۲ بازیکن این تیم یعنی محمدرضا آزادی و فردین رابط که علنا از تماس باشگاه برای حضور نیافتن در تمرین خبر دادند. بابک مرادی هم که پیش از این دو نفر برای جدایی پیش قدم شده بود.

رشید مظاهری و سعید مهر هم که به دلیل نیمکت نشینی قصد جدایی از جمع آبی‌ها را دارند. با این همه طی یکی دو روز اخیر بحث جدایی چند بازیکن دیگر استقلال هم مطرح شده است. گزینه‌هایی که فرهاد مجیدی مشکل چندانی با جدایی آنها ندارد اما در انتظار به ثمر رسیدن نقل و انتقالات نیم فصل است تا اجازه جدایی آن‌ها را صادر کند. 

از آرش رضاوند، سعید آذری و متین کریم ‌زاده به عنوان دیگر بازیکنان جدایی طلب استقلال یاد می‌شود. رضاوند البته تا همین چند هفته پیش قصدی برای جدایی نداشت اما انتقادات از او در فضای مجازی این بازیکن را ترغیب کرده تا جمع آبی‌ها را ترک کند. این در حالی است که رضاوند یکی از بازیکنان محبوب  و مورد اعتماد مجیدی پیش از این اتفاقات بود اما حالا جای خود را به زبیر نیک نفس داده است.

 آرش رضاوند از فولاد خوزستان پیشنهاد دارد و متین کریم زاده و سعید آذری هم به دلیل اینکه کمتر در ترکیب آبی‌ها به میدان می‌روند در انتظار تایید فرهاد مجیدی برای جدایی هستند. سرمربی استقلال تا به امروز تنها با جدایی موقت رضاوند و حضور قرضی او در فولاد موافقت کرده است و کریم زاده و آذری همچنان در انتظار تصمیم سرمربی استقلال هستند. 

این دو بازیکن خواستار روشن شدن تکلیف شان قبل از رسیدن به روزهای پایانی نقل و انتقالات نیم فصل هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان