تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

۲ رفتار شگفت انگیز از سرمربی تیم ملی

وقتی اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اعلام شد، متوجه شدیم که مباحث اخلاقی در منشور مورد علاقه اسکوچیچ، موقتا حذف شده است.

دراگان اسکوچیچ

رویداد۲۴ ماجرای دعوت نشدن مهدی طارمی به اردوی تیم ملی هرگز عنوان نشد که به چه دلیل بود. یعنی سرمربی تیم ملی هرگز در هیچ کجا، در هیچ مصاحبه و هیچ گفت و گویی دلایل این مساله را تشریح نکرد.

در مورد طارمی گفته نشد آیا مشکل او فنی بود؟ اخلاقی بود؟ واقعا این موضوع از کجا ناشی می شد؟ هر چه بود اینکه سرمربی تیم ملی (که اختیار همه چیز را دارد) تشخیص داد از مهاجم گلزن تیم پورتو که هر هفته در فوتبال پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا می درخشید فاکتور بگیرد و احتمالا به دلایل انضباطی، او را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

رفتار سرمربی تیم ملی اما در سایر موارد چنین نبود. یعنی در جایی که به طور واضح، یک مساله اخلاقی که جنبه عمومی هم پیدا کرد از سوی سرمربی تیم ملی نادیده گرفته شد. نه درباره اش از سوی او توضیحی داده شد؛ نه بحث بیشتری صورت گرفت.

فقط وقتی اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اعلام شد، متوجه شدیم که مباحث اخلاقی در منشور مورد علاقه اسکوچیچ، موقتا حذف شده و او ترجیح داده بدون توجه به حاشیه های رخ داده، کار طبیعی اش را انجام بدهد. درست بر خلاف رویه ای که با طارمی در پیش گرفته شد. چرا که او با انتشار یک توئیت، مستقیما به ساحت سرمربی تیم ملی وارد شد؛ اما در جای دیگر به اسکوچیچ «اسائه ادب» نشده بود که از کوره در برود و به خاطر رعایت نظم و انضباط، اتوریته اش را به رخ بکشد!

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان