تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

پرسپولیسی‌ها تهدید کردند؛ اعتصاب می‌کنیم!

پس از پیروزی برابر فولاد خوزستان با نظر یحیی گل‌محمدی، تمرینات سرخ‌پوشان سه روز تعطیل شد. آنها از ۶ بهمن کار خود را برای دیدار سوپرجام و ادامه لیگ برتر آغاز خواهند کرد.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ به نظر می رسد وعده های توخالی مدیران پرسپولیس تمام‌شدنی نیست و فقط از یک مدیر به مدیر بعدی منتقل می‌شود. پس از وعده‌های عملی نشده مدیران قبلی حالا نوبت به رضا درویش رسیده است و مدیرعامل جدید سرخپوشان پس از گذشت چند روز از وعده پرداخت مطالبات، هنوز به قول خود عمل نکرده است.

درویش و اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس که حدود دو هفته از انتصاب‌شان در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، در همان روز اول با حضور در اردوی پرسپولیس (پیش از دیدار با فجرسپاسی) قول دادند تا به زودی مطالبات عقب افتاده سرخپوشان را پرداخت کنند، اما پس از عملی نشدن این وعده‌ها، در آخرین وعده خود قول پرداخت مطالبات ۱۰ الی ۱۵ درصدی سرخپوشان تا روز شنبه را داده بودند که این بار نیز با گذشت چند روز همچنان خبری از پرداخت پول نیست، موضوعی که به شدت باعث ناراحتی و دلخوری اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شده است و حتی زمزمه اعتراض دوباره سرخپوشان نیز به گوش می‌رسد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون تنها ۲۰ درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و معتقدند با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل جدید تاکنون هیچکدام از مشکلات این تیم برطرف نشده است. مربیان پرسپولیس در گروه واتس آپی تیم پرسپولیس ساعت ۱۱ روز چهارشنبه را برای شروع مجدد تمرینات لحاظ و به بازیکنان خود اعلام کرده اند.

در همین راستا شنیدیم بازیکنان پرسپولیس نیز با یکدیگر قول و قرار گذاشته اند که درصورتی که تا ساعت ۱۱ روز چهارشنبه پولی به حساب آنها واریز نشود و پیامک آن نیاید از تمرین خودداری کنند! در هفته های گذشته و نیم فصل اول بارها بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند اعتصاب کرده و به دلیل بدقولی های کدیران باشگاه از تمرین کردن خودداری کنند ولی با وساطت یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری در نهایت اعتصاب شکسته شد.

این مرتبه اما به نظر می رسد دیگر وساطت و پادرمیانی یحیی گل محمدی یا سایرمربیان و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس نیز بی فایده باشد! بازیکنان پرسپولیس تصور می کنند مدیریت جدید پولی در بساط نداشته و فقط وعده و وعید می دهد. بنابراین تنها راه باقی مانده برای وصول مطالبات، تمرین نکردن است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان