تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

بمب نقل و انتقالات در دوراهی استقلال و پرسپولیس

علاقه یحیی گل محمدی به جذب علیرضا کوشکی مهاجم پیکان با شایعات مختلفی همراه شده است.

علیرضا کوشکی

رویداد۲۴ در خبرها آمده بود که باشگاه پیکان برای انتقال علیرضا کوشکی مهاجم ۲۱‌ساله خود به پرسپولیس رقم ۱۶ میلیارد تومان بابت رضایتنامه این بازیکن طلب کرده است.

محمدجواد پاینده، مدیر روابط‌عمومی باشگاه پیکان در گفت‌وگویی کوتاه اعلام کرد که چنین رقمی برای رضایتنامه این بازیکن طلب نشده و این خبر کاملا کذب است. پاینده در این ارتباط گفت: «متاسفانه اخباری درمورد انتقال این بازیکن منتشرشده که درست نیست. باشگاه پیکان برای حفظ موقعیت خود در لیگ برتر قصد ندارد که در نقل‌وانتقالات بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار تیم‌های دیگری قرار دهد، اما با این وجود چنین ارقامی هم بابت رضایتنامه بازیکن خود اعلام نکرده‌ایم.» پاینده در پاسخ به این سوال که مبلغ رضایتنامه این بازیکن چقدر است، گفت: «قصد نداریم درمورد مبلغ رضایتنامه این بازیکن اظهارنظری کنیم، اما مطمئن باشید رقمش خیلی پایین‌تر از ۱۶ میلیارد تومانی است که در رسانه‌ها اعلام شده است.»

    یکی از دلایلی که مانع سرخ‌پوش شدن علیرضا کوشکی شده، موضوع اجرای تعهداتی است که پرسپولیس باید در قبال این انتقال انجام دهد. شنیدیم باشگاه پیکان علی‌رغم اینکه با جدایی کوشکی موافقت نکرده است، اما می‌خواهد به درخواست رسمی باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن پاسخی رسمی بدهد. گفته می‌شود اگر مذاکرات صورت بگیرد رقمی که برای رضایتنامه این بازیکن درنظر می‌گیرند کمی از ۱۰ میلیارد تومان کمتر است.

    اما نکته مهم بدسابقه بودن باشگاه پرسپولیس در عملی‌کردن تعهدات مالی خود به سایر باشگاه‌هاست از جمله انتقال گل‌محمدی از پدیده به پرسپولیس که سال‌ها از آن می‌گذرد ولی هنوز قرمزها با مشهدی‌ها تسویه نکرده‌اند، هرچند بدهی چهارونیم میلیاردی‌شان به حدود ۱۷ میلیارد تومان رسیده است. با توجه به مشکلات مالی شدید پرسپولیس تجربه پیکانی‌ها می‌گوید که این باشگاه به‌موقع به تعهداتش عمل نمی‌کند و همین موضوع انجام مذاکره را برای پیکانی‌ها به‌شدت سخت کرده است.

    باید دید در روزهای آینده در این مورد اتفاق خاصی خواهد افتاد یا نه! گفتنی است تیم‌های فولادخوزستان و استقلال‌ تهران هم به‌دنبال جذب این ستاره جوان هستند، اما هنوز ۲‌فصل‌ونیم دیگر از قرارداد کوشکی با پیکان باقی مانده است و پیکانی‌ها نقشه ترانسفر کردن این بازیکن در پایان فصل را نیز در سر دارند و بعید است به این سادگی‌ها او را به تیمی در لیگ برتر واگذار کنند.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۳
    amirali
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0
    1
    به نظرم بنده حرف حق رازدند پرسپوليس بايد اول پول شهرخودرورابدهد وبعد دنبال جانشين عيسي آلكثير باشد
    فراموش نكنيد كه كوشكي هرگز به پرسپوليس نميادچون
    كوشكي هاي زيادي پيراهن بزرگ استقلال را برتن كردند
    پس كمي صبور باشيد
    raha
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0
    1
    لنگيا چقدر ميخان قهرمان بشن خسته نشدن انقدر قهرمان شدن
    بعدشم شش سالي ميشه كه داوران همش به سود يك تيم
    اشتباه ميكنن
    متين
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    0
    1
    باز مجيدي افتاد دنبال يه بازيكن بعد يحيي دلال هم دنبالشه
    خخخخخخخخ آخرش مياد استقلال ياميره فولاد
    به اميد چهارمين قهرماني استقلال درليگ برتر و هشتمين
    قهرماني استقلال درجام حذفي ايران
    نظرات شما
    پیشخوان