تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

حضور عابدزاده برای تماشای درخشش امیر + عکس

احمدرضا عابدزاده دقایقی پیش برای تماشای بازی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

عابدزاده در ورزشگاه آزادیرویداد۲۴ احمدرضا عابدزاده برای دیدن بازی ایران و عراق دقایقی پیش وارد ورزشگاه شد تا بازی پسرش را از نزدیک مشاهده کند، امیر عابدزاده بعد از درخشش در ماریتیمو راهی پونفرادینا شد و خیلی زود توانست در ترکیب این تیم هم جا افتاده و ستاره دپورتیوو در لالیگا دو لقب بگیرد. او که در بازی با سوریه برای اولین بار در دور نهایی مقدماتی جام جهانی به ترکیب اصلی تیم ملی ایران راه یافته بود، در بازگشت به تیم باشگاهی‌اش، مثل همیشه درخشید و با روحیه‌ای بالا بار دیگر به اردو اضافه شد.

امیر که نمایشی بسیار خوب مقابل هوئسکا داشت به گفته منابع اسپانیایی مورد توجه باشگاه سویا قرار گرفته تا در آستانه رسیدن به رویای فوتبالی خود (حضور در لالیگا) باشد. در چنین شرایطی او در رقابت با پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی به ترکیب اصلی تیم ملی در بازی امروز مقابل عراق رسید تا برای دومین بازی متوالی شاهد نیمکت نشین شدن بیرانوند باشیم.

دراگان اسکوچیچ بعد از بازی با لبنان که با پیروزی دو بر یک ایران همراه بود، به امیر عابدزاده در بازی با سوریه میدان داد و این دروازه‌بان موفق شد در جریان پیروزی سه بر صفر تیم ملی مقابل حریف، کلین‌شیت کند. در شبی که همه در انتظار قطعی شدن صعود تیم ملی هستند، عابدزاده این شانس را دارد تا با یک کلین‌شیت دوباره، یکی از ستاره‌های تیم در چنین شبی باشد؛ اتفاقی که پدرش احمدرضا، در بازی با استرالیا و صعود تاریخی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ آن را تجربه کرده بود.

حضور عابدزاده برای تماشای درخشش امیر + عکس

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان