تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
رئیس جمهور:

گیلان استان پرظرفیتی است/ به دنبال رفع بیکاری هستیم

رئیس جمهور، با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، افزود: ظرفیت اقتصاد دریا و ظرفیت اقتصاد گردشگری و... و ظرفیت‌های بسیاری که در استان وجود دارد می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله بیکاری را رفع کند.

گیلان استان پرظرفیتی است/ به دنبال رفع بیکاری هستیم

رویداد۲۴ سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان گیلان در فرودگاه سردار جنگل، حضور در استان گیلان را توفیقی برای هیئت دولت دانست و اظهار کرد: ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره (س) و فرارسیدن دهه فجر را به مردم شهیدپرور و مقاوم گیلان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه گیلان استان بسیار پر ظرفیتی است، افزود: ظرفیت اقتصاد دریا و ظرفیت اقتصاد گردشگری و... و ظرفیت‌های بسیاری که در استان وجود دارد می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات از جمله بیکاری را رفع کند.

رئیس جمهور به ضرورت اشتغال اشاره کرد که برخی از خانواده‌ها را نگران کرده و گفت: بیکاری، معیشت مردم و مسائل فرهنگی و اجتماعی را در استان گیلان دنبال می‌کنیم.

رئیسی، با بیان اینکه وزرا و معاونین در جلساتی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار گیلان موارد مورد نیاز استان را به عنوان پیشنهاد مطرح کردند، ادامه داد: امشب در جلسه شورای اداری استان این موارد را نهایی خواهیم کرد؛ البته کار برای گیلان شروع شده و از امروز به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفر در ادامه کار‌های خوبی که در گیلان انجام شده نقطه عطفی باشد برای رفع برخی از مشکلات گیلان و لذا از استاندار و مدیران و نمایندگان استان می‌خواهیم پیگیرانه اقدام کنند تا دیگر شاهد مشکلاتی که امروز وجود دارد نباشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان