تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

امیرعبداللهیان: هیچ گفت‌وگوی مستقیمی میان ایران و آمریکا انجام نشده است

وزیر امورخارجه روز چهارشنبه به دعوت رئیس و اعضاء کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی حاضر و ضمن تشریح آخرین وضعیت مذاکرات در وین، به سوالات نمایندگان ملت پاسخ گفت.

امیرعبداللهیان: هیچ گفت‌وگوی مستقیمی میان ایران و آمریکا انجام نشده است

رویداد۲۴ حسین امیر عبداللهیان در این گفت‌وگوی صمیمانه به ارائه گزارشی از روند مذاکرات در چهار حوزه رفع تحریم ها، تعهدات هسته‌ای، اخذ تضامین و راستی‌آزمایی، پرداخت و ضمن پاسخ به سوالات، دیدگاه‌های نمایندگان حاضر در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را دریافت کرد.

وزیر امور خارجه با تبیین تلاش جدی مذاکره کننده ارشد دکتر باقری و ابتکارات مطروحه از سوی جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده اظهار داشت: اراده تهران برای رسیدن به یک توافق خوب، پایدار و قابل اتکا قطعی است.

امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه تا به امروز هیچ گفت‌وگوی مستقیمی میان تیم‌های مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران و آمریکا انجام نشده است، اظهار داشت: نظرات فنی دو طرف از طریق یادداشت‌های مکتوب غیررسمی و به واسطه‌گری هماهنگ کننده اتحادیه اروپا انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
0
2
اگر بعضی از مسئولان یک دهم حساسیتی که نسبت به مذاکره با آمریکا داشتند نسبت به ظلم و چپاول و غارتگری که مافیای خودروساز و بعضی از شرکتها براه انداختن و ملت رو به گروگان و بردگی گرفتن نشون می دادن الآن وضع مملکت 180 درجه متفاوت از امروز بود .
نظرات شما
پیشخوان