تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

چرا اسامی کرونایی‌های تیم‌ملی دیگر اعلام نمی‌شود؟

 فدراسیون فوتبال ایران دیگر اسامی بازیکنان مبتلا به کرونا را اعلام نخواهد کرد.

اسامی کرونایی‌های تیم‌ملی

رویداد۲۴ با اینکه قبل از مسابقه ایران و عراق در انتخابی جام جهانی مسئولان فدراسیون فوتبال بدون آنکه محدودیتی را در نظر بگیرند، نام مبتلایان به کرونا را اعلام کردند اما دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.

روز گذشته و بعد از دیدار ایران و عراق مشخص شد که تست کرونای علیرضا بیرانوند مثبت شده و به همین خاطر محمدرضا اخباری به جای او به اردو دعوت شد. این در حالی است که سایت فدراسیون فوتبال هیچ اطلاع‌رسانی ای در این خصوص نکرد و رسانه ها در این باره نوشتند.

اعلام نشدن کرونایی شدن بیرانوند از سوی فدراسیون فوتبال به خاطر آن است که بر اساس قوانین اعلام نام کرونایی ها نباید صورت بگیرد. در قوانین کنفدراسیون فوتبال در بحث کووید 19 صراحتا آمده که این مساله شخصی است و اسامی مبتلایان به ویروس کرونا باید محرمانه بماند.

در این شرایط اما فدراسیون فوتبال دچار اشتباه شد و نام افراد مبتلا به کرونا را رسما اعلام کرد. اگرچه این موضوع از دید رسانه ها پنهان نمی‌ماند اما فدراسیون حق انتشار این موضوع را نداشت.

بر این اساس قرار شده که دیگر فدراسیون به طور رسمی موضوع ابتلا به کرونا و اسامی افراد را منتشر نکند تا در صورتی که رسانه ها خودشان موضوع را متوجه نشدند، اسامی محرمانه بماند. هرچند که این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان